NA: Een rare duiker die Yema

Niet zo heet. In t tekstje staat quartz en ik had inderdaad niet de volledige plaat bestudeerd. Sue me.

1 like

Leuk ding! Ik mag dat wel, met die kekke wijzers. Veel draagplezier!

1 like

Zo was het niet bedoeld. Kan iedereen gebeuren. Groet :blush::wink:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Dit valt alleszins mee! Mooi zelfs.
Alleen niet op leer, die bracelet staat veel beter (geen kritiek maar persoonlijke smaak).

1 like

Ja, Yema blijft mooi!

2 likes

Hij is er weer af ja. Was geen succes idd.

Gefeliciteerd! Mooi, je beschrijving van je route naar juist dit horloge.

1 like

Gaaf ding. Ik betrap me erop dat ik dae laatste tijd verdacht veel op de Yema site aan het surfen ben.

4 likes

Mooi hoor, goede keuze en weer eens wat anders. Kijk persoonlijk ook alleen maar naar duikers, ben daar nu wel achter gekomen dat de rest er voorlopig toch niet komt.

:shushing_face: ze denken dat het Frans is, maar stiekem zit er gewoon een Japanner in :face_with_hand_over_mouth:

In 2002 besloten PSA en Toyota gezamenlijk een miniklasse-auto te ontwikkelen. Hiervoor werd een joint venture opgericht onder de naam Toyota Peugeot Citroën Automobile in Kolín in Tsjechië. Hier werden de drie modellen Citroën C1, Peugeot 107 en Toyota Aygo ontwikkeld. De drie zijn technisch vrijwel identiek. De motor en de versnellingsbak worden gebouwd door Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) in Wałbrzych in Polen, waar ook de versnellingsbakken van o.a. de Auris, de Avensis en de Yaris worden gebouwd.

Weet je wat je niet moet doen? Op IG zoeken naar #yemanavygraf

Bedankt. Nu wil ik er ook een :zipper_mouth_face:

3 likes

Thanks voor de tip!
Doet IG app verwijderen van telefoon.

1 like