NA: Een reisje naar een allrounder voor de kantoorpief - of: afscheid van een merk en een herontdekking van een merk.

Goede keuze, mooie kleur groen. Geniet ervan.

1 like

Veel plezier met je mooie aanwinst :hugs::pray:
En een leuk verhaal om te lezen!

1 like

Wat een prachtig horloge én mooi avontuur Jaco :+1:

Afscheid van GS, die zag ik niet aankomen. Welkom Breitling, die zag ik helemaal niet aankomen. Al is die stap bij van Baal ook wel weer logisch. Prachtige winkel met een schitterende Breitling Boutique.

Gefeliciteerd met deze schitterende NA!

2 likes

Mooi verhaal voor een prachtige aanwinst, draag hem met plezier :+1:

1 like

Prachtig ‘reis’ verslag en dito foto’s van de NA!

Proficiat. Geniet ervan en laat ons af en toe meegenieten :smiley:

1 like

Proficiat! Altijd leuk om de reis naar een bepaald horloge te kunnen lezen.

1 like

Schitterende Breitling! Ik ga deze morgen ook passen:)!! Verrassende ontknoping maar mooi verhaal! Gefeliciteerd

1 like

Prachtige reis en dito Breitling! Van harte!

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf horloge, en niet wat ik verwachtte toen ik je verhaal las. Veel draagplezier.

1 like

Een mooi verhaal om te lezen en om je reis zo mee te beleven. Veel draagplezier met je Breitling!

1 like

Gefeliciteerd! Uitgebreid verhaal en leuk om te lezen. Goede keuze!

Veel draagplezier gewenst met deze prachtige Breitling.

1 like

Geniet ervan en bedankt voor je schrijven!

1 like

Tof! Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en een schitterende Breitling. :ok_hand:

1 like

Leuk hoor. Fijne maat en kleur. En dat allemaal vlakbij hier in de Broerstraat :smile:.

2 likes

Een mooi verhaal! Ik had niet verwacht dat het bij een Breitling uit zou komen, gefeliciteerd. De maat, de sluiting, gewoon heel goed.

Ik heb steeds minder Grand Seiko’s. Nog drie vintage, die zijn sowieso prachtig. En de twee 57GS uit 2014 (?), en de speciale :slight_smile:

Alhoewel ik nooit een GS bij een winkel gekocht heb, ben ik het helemaal met je eens dat ze niet sympathiek om zijn gegaan met de dealers van het eerste uur. Ik zal in elk geval niet snel een S&C binnenlopen om een GS te bekijken.

Maar geniet van je Bretiling!

2 likes

Wat een verrassende uitkomst na alle GS ervaringen. Mooi reisverslag, leuk om te lezen! Prachtige Breitling ook :ok_hand:t3:

1 like

Toffe Breitling, gefeliciteerd!
En toch verwacht ik wel dat er ooit ook wel weer een Grand Seiko bij jou gaat komen.

1 like

begin te lezen, seiko, seiko, seiko,
dacht dat de NA wel over een seiko zal gaan,
maar halver wegen pringt ie op een breitling :face_with_peeking_eye:
dat is toch een andere richting naar mijn mening, maar zeker geen slechte :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like