NA: Een reisje naar een allrounder voor de kantoorpief - of: afscheid van een merk en een herontdekking van een merk.

Gefeliciteerd met deze Breitling, mooi horloge.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

Ben met ongeveer dezelfde eisen op zoek en heb dit model ook gepast. Snap je keuze helemaal. Onverwacht knappe en leuke all round Breitling. Geniet er van!

1 like

De Breitling is erg mooi. Gefeliciteerd met deze aanschaf. Veel plezier ermee.

1 like

Haha, leuk geschreven. Je neemt ons helemaal mee in je reis en overwegingen.
Je hebt een prachtige (en absoluut weloverwogen) keuze gemaakt. :ok_hand:

Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd, past perfect bij je! Je vergeet nog te vermelden opgelegde B van Breitling, ook erg tof! Voor mij zou er 1 nadeel zijn, het gepolijste midden deel van de band, maar soit!

1 like

Heerlijk groene plaat, en ik moet zeggen dat deze Breitling wel heel erg goed staat. Geniet er van.

1 like

Mooi verhaal. Dat de horloges van Grand Seiko zo dik zijn, wist ik niet. En dat Breitling draagbare horloges maakt ook niet. Die van jou is in ieder geval prachtig. Gefeliciteerd.

1 like

Dank allen!

Ik ook niet helemaal, maar afgelopen jaar had ik veel gelegenheid om eens te bepalen wat ik nu in een horloge zoek. Dat uitgerekend Breitling me over de streep zou trekken had ik ook nog niet helemaal zien aankomen. :smiley:

Dat inderdaad, blijkbaar kom je toch eens in zo’n fase van omgekeerde hebberigheid en meer rustig overdenken, het zal de leeftijd zijn. :wink:

Absoluut

Zekers. :wink:

Resultaten uit het verleden, etc… :wink: Voor mij zijn ze het (nu) niet meer, maar dat neemt niet weg dat ik ze qua afwerking etc. zeker nog kan waarderen. :smiley:

Ook dat, al had ik dat niet helemaal scherp toen ik er naar toen ging. :sweat_smile:

Ga ik zeker doen.

Uiteraard!

Leuk! Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ben benieuwd of er één gaat komen. :wink:

Graag gedaan en was ook weer leuk om te doen. :slight_smile:

Ga ik zeker doen. Jij ook nog gefeliciteerd met de verkoop van de SBGW! Heeft nog wel steeds een warm plekje ergens in mijn hart.

18 likes

Ik heb alleen de plaatjes bekeken :face_with_peeking_eye: gefeliciteerd met de mooie NA !

1 like

Knap ding, maar ook de reis er naartoe is indrukwekkend :grinning:

2 likes

Dat jouw zoektocht een Breitling op zou gaan leveren zag ik niet aankomen, maar ik snap het volkomen. Erg, erg mooi…

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan ! :grinning:

1 like

Mooi geschreven verhaal met foto’s bedankt. Je hebt een weloverwogen keuze gemaakt en afscheid genomen van GS. Nu dus Breitling maar vind je de cyclops, een Rolex stijlelement, er wel bij passen? In ieder geval gefeliciteerd, het is een prachtig horloge.

1 like

Ja, viel niet tegen. Een gmt komt er nog wel eens. :wink:

1 like

Was ook best een verrassing inderdaad. :smiley:

Ga ik zeker doen. :ok_hand:

Leuk verhaal! In een eerdere comment, een paar dagen terug, zei ik nog dat ik Breitlings niet begreep, maar dit horloge wel! Heel mooi :+1:t2:

2 likes

Ik was wat sceptisch, maar de cyclops is superdun. Het heeft me nog niet gestoord.

1 like

Klinkt herkenbaar, zo stapte ik ee ook in.

Mooi :ok_hand:

1 like