NA: Een reisje naar een allrounder voor de kantoorpief - of: afscheid van een merk en een herontdekking van een merk.

Mooi verhaal. Fijne zoektocht. Fijn ook dat je nee kan zeggen en je niet, of even, laat verleiden :face_holding_back_tears:

Maar eh… Ik ben :smiling_face_with_three_hearts: verliefd. Werkelijk prachtig horloge​:raised_hands:

1 like

Wat een leuk verhaal om te lezen!
Ben zelf al een tijd fan van GS en aan het sparen voor eentje die eind november / begin december mag gaan komen. Waarschijnlijk een quartz omdat een automaat of Spring-Drive gewoonweg buiten budget is. Maar dat is mijn verhaal en niet het jouwe haha.
Ontzettend mooi horloge deze Breitling. Alles klopt gewoon.
Ik heb je verhaal met plezier gelezen. Ik wens je heel veel draagplezier toe maar verwacht dat dat geen probleem zal zijn haha.

1 like

Lange aanloop om via lekker makende foto’s van allerlei GS spul uit te komen bij een Breitling. Heerlijk leesvoer; net ene thriller. Hé, veel plezier met je Breitling. Geen kwaad woord daarover!!

1 like

Goed verhaal met een onverwacht einde.
Mooie Breitling!
Prachtige kleur en lekker in verhouding qua afmetingen!

Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst Jaco, gefeliciteerd. Ik heb de nieuwe Top Time een paar weken terug in de boutique in Den Haag gepast en was positief verrast :ok_hand:t2:

1 like

Echt mooi horloge, toevallig dat ik deze ook bij van baal zag een paar weken geleden. Ik was het meest onder de indruk van de witte. De gs die jij noemde heb ik ook gepast maar wist op voorhand al dat het de kishun ging worden en deze gekocht, maar wel deze breitling op mijn lijstje gezet.

1 like

Die dingen (vergrootglazen) zijn al bekend sinds Aristophanes er in 425 BCE over schreef, en werd verder uitgewerkt door Ibn al Haytham in 1020 CE. Ik weet niet of ik een loepje als “Rolex stijlelement” neer zou willen zetten.

Jaren lang dacht men dat het datumvenster ook door Rolex uitgevonden was, maar ja…

Dat was 15 jaar eerder, die Mimometer. Het zou me niets verbazen als er ergens iemand al iets met een loep deed, maar daar nooit bekend mee is geworden. Zie ook Fortis en Harwood met de automaat, en Petitt & Co met de waterdichte kast, Finch en Dennison met de schroefkroon, etc.

Terug naar de Breitling van @koetsjh … Ding ziet er super cool uit, en juist ook met de loep. Dat maakt ze wat speelser.

4 likes

Prachtige reis, zoektocht en vondst! :+1:

Geniet van deze prachtige Breitling.

1 like

Wat een Bevalling :smile:
Van harte gefeliciteerd met de nieuweling !

1 like

Stijlvol. Mooi. Veel draagplezier.

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!!:partying_face:

1 like

Heel mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Erg leuk om je gedachtenpiste mee te krijgen en voor een groot deel kan ik hem zelfs volgen.

Je keuze voor Breitling kan ik helemaal begrijpen en hoop dat de “tamme” periode zich door blijft zetten. Het betekent vooral rust-in-de-tent :wink:

Ik wens je dan ook heel veel draagplezier.

1 like

Mooi om mee te kunnen gaan in je verhaal
Prachtige keuze!

1 like

Leuk om de beschrijving end e weg naar een toch licht verrassende NA te volgen! Ik snap de keuze helemaal overigens, wat een mooie breitling! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Wat een mooie aanwinst! Fijne afmetingen ook! Hiermee ga je een TopTime tegemoet denk ik zo.

1 like

Dank!

Da’s het begin he. :wink:

Absoluut. Dank!

Dank, het was ook weer leuk om er aan te werken.
Hij is vanaf vorige week nog niet van de pols geweest. :smiley: :+1:

Ha, dank je. Mijn roeping gemist. :wink:

Zekers!

Ook heel mooi! Gefeliciteerd!

Precies dat

Moet lukken, tot op heden gaat het aardig. :wink:

5 likes

Heu ik zie een bekende! :joy:

Van gs naar Breitling, niemand zou t geloven maar wat ziet deze er chique uit. Ik zie er zowat een platte 44gs kast in😂

Gefeliciteerd en Weer veel draagplezier met deze mooie breitling!

1 like

Dat, Breitling DNA wat meer bij me past dan het grove. :wink:

Dankje!

1 like