Prachtig!
Gefeliciteerd met deze prachtige Breitling. Ik was ook een enorme Grand Seiko fan, heb mijn Grand Seiko‘s bij Vaessen in Heerlen gekocht, maar ook zei verkopen inmiddels geen Grand Seiko meer. Ik vind het behoorlijk asociaal hoe Grand Seiko met verschillende dealers omgaat, zo asociaal dat ik heb besloten om geen Grand Seiko meer te kopen. Ik bezit ook wat andere Seiko‘s in een hoger segment (SLA serie) maar ik woon in Limburg en de outlet in Roermond is dichtbij, als Seiko een nieuw model op de markt brengt ligt het model al vaak binnen 3 tot 6 maanden in de outletstore met gruwelijk veel korting. Laatste Marinemasters liggen er al met meer dan 30 procent korting, dus Seiko kopen we ook niet meer bij de dealer. Ik heb nu een mooie Sinn (navitimer model) op het oog, ben ook laatst op een event van Norqain geweest en was over dat merk erg verrast. Maar deze Breitling is werkelijk prachtig, ik denk dat we hier ook maar eens serieus naar moeten kijken. Nogmaals gefeliciteerd en heel veel draagplezier.
Gefeliciteerd met je aankoop, mooi horloge en prachtig verhaal
Dank!
Driewerf mooi! Van Harte
Ik had hem dus wel gelezen, maar niet geïnternaliseerd.
Ze blijven cool. Ik heb daar dus inderdaad diezelfde Breitlings en diezelfde GS zitten passen, alleen vond ik de blauw witte Top Time dus ook leuk.
Blij om te zien dat hij op termijn bevalt.
Gefeliciteerd met je NA!
En dus weer van de
af
Mooie Breitling, al knap ik af op loupjes. Maar geniet van je dunnere aanwinst
O ja… Leuk verhaal!
Van harte ermee. Fraai horloge!
En de lengte van het verhaal is indrukwekkend. Daar kan zelfs @Fate_Amenable_To_Change nog een puntje aan zuigen.
Gefeliciteerd Jaco. Moor aanwinst. Ik hoop wel dat je nog eens terug gaat komen op het “goede” pad
Gááf!! Klasse, veel plezier ermee!!
Zekers een lekker grab & go. Ook vanwege de gangreserve. Los van dat, draagt het heel erg prettig. Hebben ze goed voor elkaar bij Breitling.
Dank en oei, dan wordt het volgende verhaal wat korter.
Tsja… Als de groene GS iets groter was geweest en de “lumineuze” indices van de Breitling had gehad…
Maar ik zeg nooit nooit. De witte GMT uit het verhaal blijft een zwakte en die is nog steeds niet bij Van Baal verkocht…
Dank!