NA - Een ritje naar het zuiden

Lekkere knaller!!
Geniet ervan.

1 like

Mooi verhaal.
Het horloge? Cool. Erg cool :+1:

1 like

Mooi verhaal, mooi verwoord en mooi horloge.
Van harte gefeliciteerd!

1 like

Heel leuk verhaal en op het einde een top horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee. :ok_hand: :+1:

1 like

Super mooi horloge :heart_eyes::heart_eyes: voor een top prijs beter wordt het niet :facepunch: geniet ervan :blue_heart:

1 like

Mooi verhaal en prachtig horloge. Tudor is nog even out of my league momenteel, maar wie weet in de toekomst. Zelf heb ik vrijwel dezelfde keuzes gehad / gemaakt de afgelopen maand.

Een Oris Aquis zwart of zwart rubber, en een Squale 1521 Blue Blasted als aanschaf, na mijn aanmelding op HF.

1 like

Topper!

1 like

Leuk verhaal en goede keuze! Ik heb hem van de week ook opgehaald en hij heeft mijn pols nog niet verlaten.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Tudor. Leuk om je verhaal achter de NA te lezen. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en bedankt voor het leuke (reis)verslag!
Geniet er goed van :ok_hand:t3:

1 like

Onderhoudend verhaal van je reis naar echt maar dan ook echt een fraaie aanwinst. Gelukgewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je NA, mooi horloge! P.s. de ervaring die je met @David78 hebt gehad kan ik beamen!

2 likes

Ik kan natuurlijk niet achterblijven met mijn profielfoto en diehard fan van the mandalorian…

Alles klopt aan deze duiker, gefelicteerd :ok_hand:

2 likes

Heel leuk geschreven hoe je bij deze nieuwe aanwinst bent gekomen. Een hele goede keuze! Heel veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Kekke aanwinst. En leuk geschreven. Op naar je volgende NA topic :laughing:

Meer eerst lekker genieten

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA :white_check_mark::100:

1 like

Tof verhaal en een nog betere NA. Welkom als Tudorist :+1:t2:

1 like

Van harte!! Die BB is een topper :ok_hand:

1 like

Mooi om het verhaal zo te lezen, duidelijk een liefhebber met een mooie aanwinst! Geniet er van!

1 like

Moet je gewoon de knuistjes voor hebben :grin:

3 likes