Lekkere knaller!!
Geniet ervan.
Mooi verhaal.
Het horloge? Cool. Erg cool
Mooi verhaal, mooi verwoord en mooi horloge.
Van harte gefeliciteerd!
Heel leuk verhaal en op het einde een top horloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Super mooi horloge voor een top prijs beter wordt het niet
geniet ervan
Mooi verhaal en prachtig horloge. Tudor is nog even out of my league momenteel, maar wie weet in de toekomst. Zelf heb ik vrijwel dezelfde keuzes gehad / gemaakt de afgelopen maand.
Een Oris Aquis zwart of zwart rubber, en een Squale 1521 Blue Blasted als aanschaf, na mijn aanmelding op HF.
Topper!
Leuk verhaal en goede keuze! Ik heb hem van de week ook opgehaald en hij heeft mijn pols nog niet verlaten.
Gefeliciteerd met deze mooie Tudor. Leuk om je verhaal achter de NA te lezen. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en bedankt voor het leuke (reis)verslag!
Geniet er goed van
Onderhoudend verhaal van je reis naar echt maar dan ook echt een fraaie aanwinst. Gelukgewenst!
Gefeliciteerd met je NA, mooi horloge! P.s. de ervaring die je met @David78 hebt gehad kan ik beamen!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven met mijn profielfoto en diehard fan van the mandalorian…
Alles klopt aan deze duiker, gefelicteerd
Heel leuk geschreven hoe je bij deze nieuwe aanwinst bent gekomen. Een hele goede keuze! Heel veel plezier ermee
Kekke aanwinst. En leuk geschreven. Op naar je volgende NA topic
Meer eerst lekker genieten
Gefeliciteerd met je mooie NA
Tof verhaal en een nog betere NA. Welkom als Tudorist
Van harte!! Die BB is een topper
Mooi om het verhaal zo te lezen, duidelijk een liefhebber met een mooie aanwinst! Geniet er van!