Wat een mooie reis, geniet van deze prachtige Tudor!
Gefeliciteerd! Veel draagplezier.
Mooi verhaal. Ik hoop dat je rust en vrede mag vinden in deze fraaie Tudor. Deze telt iig zeker als een âechtâ horloge
Leuk horloge die Tudor. Gefeliciteerd.
Prachtig dit enthousiasme in je verhaal Geniet van van deze Tudor klatser
Erg leuk verhaal, en veel is erg herkenbaar ook. Erg mooi horloge, veel plezier ervan.
Van harte met dit prachtige horloge. En buy the seller inderdaad. Dan zat je bij @David78 zeker goed! Geniet van de Tudor!
Daâs genieten, ook van die ontmoetingen!!
Gefeliciteerd
Proficiat met de nieuwe Tudor
De duikers blijf ik toch wel erg mooi vinden. Voor de Squale had ik een Spinnaker Spence 300. De duiker is voor mij de ideale daily.
Als dressy blijf ik bij mijn Presage. Die vind ik prachtig en ik draag hem veel te weinig om daar een upgrade voor te nemen.
Ik zal nooit iemand zeggen dat je je geld gewoon moet uitgeven. Maar ik vond (en vind) het ook heel veel geld. Nu heb ik voor mezelf wel besloten er ook wat voor te verkopen. Ik hoef bijvoorbeeld niet 2 duikers in bezit te hebben.
Een beetje een non-argument, maar op die manier houd ik mezelf voor dat ik nog wat âbespaarâ als ik een ander horloge verkoop .
Van harte gefeliciteerd met je NA!! Zeer vermakelijk verhaal en met plezier gelezenđ