NA - Een Seiko voor jouw buurman, collega, oom die NIETS om horloges geeft.

Toevallig tegen deze Seiko aangelopen. Ik denk dat dit een perfect horloge is voor de buurman, collega’s, neef of oom die niets om horloge’s geven maar toch een goed horloge willen. De gemiddelde horlogeliefhebber zit op HF en ik denk dat we hoogstens zo’n 0,047% van de Nederlandse populatie uitmaken. De overige 99,953% is niet - net zoals wij maniakaal - met horloge’s bezig…

Deze Seiko ziet er goed uit. Geborstelde kast, gepolijste bezel, mooie groene wijzerplaat. Een beetje een Aqua Terra vibes vind ik. Het robuuste zit hem in het saffier glas en de 10 ATM; kun je gaan, staan en doen wat je maar wilt. Horloge kan wat hebben dus.

De lederen Seiko band is goed; tapered van 20mm naar 18mm met een mooie geborstelde Seiko sluiting. Zit ook nog eens lekker. Seiko kan het dus wel (een fatsoenlijk bandje standaard bij het horloge leveren).

Referentie van deze Seiko is SUR449P1. De kastdiameter is een uiterst courante 40mm, slechgts 9mm dik en een ideale swapper-de-swap lugbreedte van 20mm.

Uurwerk is een standaard Seiko 6N33 Quartz die 3 jaar lang met een maximale afwijking van 15 seconden per maand de tijd aangeeft. En ongelofelijk, bij deze Seiko zijn:

• De indices wél goed uitgelijnd.
  • Slaat de secondenwijzer perfect op elke index (wat een Casio van € 50 wel doet maar sommige Seiko’s of Tissot’s van € 800 weer niet voor elkaar krijgen).

Prijs van dit alles? Officieel bij Seiko voor € 220 verkrijgbaar. Ik heb hem bij de ING met wat punten voor € 124 opgehaald.

Kortom, de buurman, collega, neef of oom heeft voor minder dan € 250 een mooi én prima horloge van Seiko om zijn pols.

57 likes

Leuk ding , zegt mijn buurman :+1:t2:

4 likes

Leuk ding, zegt ook mijn collega :+1:

4 likes

Leuk ding , zegt ook mijn oom :+1:

4 likes

Mijn baas vindt het maar niks.:slightly_frowning_face:

2 likes

Leuk ding, zeg ik…

1 like

Ik heb helemaal geen zin om zo’n leuk ding aan mijn buurman/collega te geven .
Ze zorgen maar lekker voor zichzelf.
Ik hou haar lekker zelf. Lekker :yum:

5 likes

Mooie aanwinst voor weinig.
Heb je goed gedaan.

3 likes

Mooi ding, kan ik jouw collega worden?
Of je buurman…

3 likes

Heel leuk horloge! Mooie kleur. Eens even kijken hoeveel punten ik heb… doe er nooit iets mee …

2 likes

Mooi hoor. Ook wel voor horlogegekken, denk ik.

3 likes

Mooi.
Zo simpel kan het zijn.
Ik heb links, rechts en onder buurvrouwen.

1 like

ik moet toch ook weer eens die ING punten winkel checken :smiley:

2 likes

Mooi hoor :+1:t2: Ga je nog meer mensen blij maken?

1 like

Ik heb al even ingelogd op ING. Punten zat. Wat blijkt, tijdelijk uitverkocht :rage:

1 like

Toffe vondst! Mooi horloge inderdaad :+1:

1 like

Mooi, dan had ik dat goed ingeschat :blush:

Hij is van de smartwatches?

Is echt een heel leuk en geslaagd horloge Eddie.

Thanks!

Ik zal eens kijken of we nog vacatures hebben.

Thx. Heb een zwak voor groen.

Mazzelaar.

Chips is dat.

Thx

5 likes

Ik vind hem gaaf. Bang for buck. Het kan nog steeds bij Seiko :ok_hand:

1 like

Daarom zeg ik ook,

1 like

Yep, dit is waar Seiko sterk in was

1 like