Haha ik dacht dat jij net nieuw was en dus niks aan kan passen.
Blijk je met een week of 6 ff trust level 3 te hebben behaald . Netjes hoor!
Haha ik dacht dat jij net nieuw was en dus niks aan kan passen.
Blijk je met een week of 6 ff trust level 3 te hebben behaald . Netjes hoor!
Mooie! Jaren 50 zou wel heel bijzonder zijn. Hij schreeuwt werkelijk “ik kom uit de jaren 70”. (Foto uurwerk zou helpen)
Hahaha ja ik voelde me super bezwaard in topics waarin men praat of klaagt over hoe lang het kan duren. Vooral omdat ik geen idee heb waarom ik wel en ‘zij’ niet. Maar goed, ik klaag er ook niet over
Na 14 dagen al een horloge verkocht. Een van de weinigen die de formule heeft gekraakt
Onbewust bekwaam
Leuke NA, Kasper👍🏽
Maar idd, jaren 50? Lijkt mij ook eerder eind jaren 60, begin 70?
Ik denk zelf ook niet begin jaren 50. Ik gokte hem op eind jaren 60. 1968/69 ofzo… vlak voordat ze in de SGT groep gingen.
Typ foutje… Invicta voegde zich pas toe 1970 bij die SGT groep… dus dat dit jaren 60 is zou heel goed kunnen kloppen.
Zoals ik hierboven ook schrijf was dit een typ foutje. Had in mijn hoofd iets anders dan wat ik uiteindelijk typte…
Zie
Geen idee wat de kosten zijn en of dat het waard is, maar een als nieuwe band zou wel een kers op de taart zijn voor deze aanwinst.
Custom banden, custom pins, bob’s your uncle. Hoe ziet achterkant lug er uit?
Er zijn bandenrestaurateurs bekend op dit forum.
Dat gezegd, leuke vintage die je daar hebt.
Veel plezier er mee!
Tof man
Geniet ervan
Veel ouwehoeren…
Eind jaren 60, begin jaren 70 klopt. Ik was eerst in veronderstelling dat eind jaren 60 was (in topic had ik het over eind jaren 50). Maar bedoelde vlak voordat ze in de SGT groep gingen (1970).
Foto’s laten zien dat dit om een ETA 2782 gaat:
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&ETA_2782
Blijft een erg leuke aankoop.
Duur en nee. En dan nog denk ik dat je een betere kans maakt in Hong Kong, volgens mij doen onze forummannen met name/uitsluitend rolex banden.
Voor het idee, bandrevisie voor een GF band in HK was 350 euro begroot, excl transport.
Ik ook. Schitterende wijzerplaat.
Enjoy!
Nice. Dit soort uurmarkeringen en een recht toe, recht aan wijzerset spreekt mij op eoa manier altijd aan. Veel plezier ermee
Ik denk dat dit wel de gaafste Invicta is die ik ooit heb gezien. Mooie aanwinst en heel veel plezier ermee!
Mij spreken ze ook aan. Vind horloges met dit soort indices ook prachtig.