Mooi verhaal gefeliciteerd.
Veel geluk en gezondheid voor jou en je hele gezin.
Heftig verhaal!
Hopelijk is je zoon snel terug de oude!
En ook wel tof dat je een nagenoeg gratis Sub hebt kunnen scoren. Maar dat is bijzaak als het over de gezondheid van je kinderen gaat
Van harte gefeliciteerd, het is jou zeer zeker gegund!
Draag de sub in goede gezondheid en veel sterkte met je zoon.
Hallo Mitss,
In meer dan een opzicht een heel bijzonder verhaal.
Degene die schreef dat een horloge uiteindelijk ekel vertegenwoordigt heeft natuurlijk volkomen gelijk.
Bij ellende met je āloved-onesā is een super mooi horloge vanzelfsprekend - eigenlijk niks.
Maar als het dan toch beter gaat en vrouwe Fortuna je zo wel gezind is dan komt dat heel goed terecht.
Wens jullie veel gezondheid, geluk en voorspoed en voor jou en je volgende generaties veel plezier met die mooie Rolex.
Mooi verhaal en het beste voor je zoon man !
Ik sluit mij aan bij wat velen al schreven, allereerst alle beterschap voor je zoon! Dan de loterij, toen ik het las had ik alle seinen al op rood gezet voor mezelf, dat kan toch niet waar zijn? Dus wel! Wat een goeie en zo verdiend ook als ik je verhaal lees!
Ik moet wel denken aan het draadje van @Vriendje Vriendenloterij, wel of niet doen?. Hij kon een borrelplank of een horloge kiezen bij zijn loterij, wel van een andere orde Er wordt relatief veel gewonnen.
Ik wens je veel plezier van jouw Rolex !
Haha, wat een goed verhaal met dubbele goede afloop. Zoon aan de beterende hand Ć©n een Rolex om de pols. Gefeliciteerd en dank voor het delen van jouw verhaalā¦
Geweldig dit!
Ik heb precies een stofje in mijn oog.
Wens je veel draagplezier en het allerbeste voor je zoon
Prachtig verhaal, zo vaak hoor je dat een prijs terecht komt bij iemand die het niet nodig heeft of in dit geval niet op waarde schat. En dan jouw verhaal, wat een prachtig verhaal. Je zoon aan de beterende hand en tegelijkertijd je eigen hand fors verbeterd door er een sub aan te hangen. No date, tijdloze classic. Geniet ervan in goede gezondheid, hopelijk geef jij hem over lange tijd aan jouw zoon door.
Nou zit ik hier rondom in de artsen.
Maar zeer hoge medische kosten maken voor een kind van onder de 18 jaar?
Verder gefeliciteerd met de Rolex.
Haha ben deze lotterij advertenties ook vaak tegengekomen⦠dacht ook altijd scam.
Gefeliciteerd!
Stel je hier nou een vraag of wil je hier iets mee zeggen? Voor het geval wel een vraag betreft, wij hebben inderdaad aardig wat kosten moeten maken voor de gezondheid van onze zoon. Als je de tijd neemt om alle reacties te lezen vind je misschien wat meer verduidelijking ergens in het midden.
Mooi proficiat
Ik bied 25 euro
Wat gaaf zeg! Het is je gegund!!
Geniet ervan, en ik hoop dat je zoon er over tig jaren ook nog in goede gezondheid van kan gaan genieten!!
Diep verhaal. Jullie zoontje is het hoofdonderwerp, die Rolex is bijzaak. In die volgorde en met dat gewicht wens ik je met beiden het allerbeste.
Mooi verhaal, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en sterkte met je zoontje!
Gefeliciteerd met de Sub. Gezondheid is helaas niet te koop, dus gelukkig dat het beter gaat met je zoontje.
Wat een verhaal.
Ik heb nog steeds mijn bedenkingen bij zulke āloterijenā.
Maar super dat er soms wel een goede tussen zit.
Gefeliciteerd
Potdomme, das lekker winnen ! Veel plezier ervan
Gefeliciteerd!