Sowieso dat iedereen op dit forum nu mee gaat doen aan al die loterijen.
Gefeliciteerd met dit super fijne gelukje.
Het is je gegund!
Lasteraar gunt TS een gezond zoontje en vind dat ie deze Rolex verdient
Potverdikkie, m’n hartjes om uit te delen zijn op helaas voor vandaag. Maar ik lees lekker mee en vind het leuk hoe er wordt gereageerd!
Bizar, ik geloof ook nooit in dat soort loterijen maar moet mijn mening gaan bijstellen.
Lekker verhaal man, het is je gegund!
Wat een prachtig verhaal, ik hoop ook dat je zoontje het goed maakt… het is je dubbel en dwars gegund
Wat een verhaal zeg, gefeliciteerd en beterschap voor je zoontje.
Gefeliciteerd man! En veel sterkte met je zoontje, probeer eind van het jaar eens wat verschillende verzekeringen te bellen en vraag wat ze wel of niet uitkeren. Het verschil is bizar groot.
Wow. Wat een verhaal!
Gefeliciteerd met je prachtige horloge en ik hoop dat je zoon in goede gezondheid is nu🙏🏼
Mooi man. Dat voor jullie op alle vlakken het zonnetje weer mag schijnen
Wat een ontzettend goed verhaal zeg!!
Vooral dat het met jullie zoontje beter gaat en van harte gegund deze mazzel!
Van harte gefeliciteerd! Dit gelukje had je zo te zien wel verdiend. Hopelijk gaat het goed met je zoon. Geniet van je prachtige Sub in goede gezondheid!
Super tof verhaal. Erg gefeliciteerd! En fijn dat het beter gaat met jullie zoontje, dat is het allerbelangrijkste.
P.S. Welke loterij was het nou? Misschien kunnen we met HF alle loten opkopen.
Mooi toch, betalen we in wezen horloges voor elkaar
Nog nooit gehoord van een loterij waar je een Rolex kunt winnen en nog zo’n mooie ook
Proficiat!
Wat een indrukwekkend verhaal zeg! Gegund!
Gaaf , gefeliciteerd
Wat een geweldig verhaal. Van harte gefeliciteerd met je Sub!
Het is je gegund na zo’n hoe je zelf noemt, rampjaar.
En uiteraard veel sterkte met je zoon
Een verhaal met mixed emotions Mitch. Sterkte met de kleine. En toch congrats met de NA. Benieuwd naar het resultaat van de mannen van Tempus m.b.t. de DJ.