Bizar! Geniet van je sub!
Van harte gegund na zoân jaar.
En het duwtje van het universum snap ik ook heel goed.
Toeval bestaat niet.
Veel draagplezier!
Wauw wat vet! Mooi verhaal, super Sub en natuurlijk zeer gegund geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd met je mooie loterij winstđ€
Maar bedankt ook voor het delen van dit mooie verhaal, ik hoop dat het inmiddels beter gaan met je zoontje.
Het is je gegund! Veel plezier met deze mooie sub! Maar bovenal veel gezondheid voor jullie allen.
Geweldig mooi. Wens je er veel plezier mee en nog meer gezondheid voor je dierbaren en jou.
Mooi verhaal, gefeliciteerd!!
Gewoon heel af en toen een liefhebber die erover post op socials laten âwinnenâ. Super business model
Wat een verhaal! Geniet van je mooie horloge!
Proficiat.
Van harte gegund.
Gefeliciteerd man! Dat is nog eens een verrassing zeg!
Welke loterij heb je aan meegedaan?
Heb je een linkje? Mag ook per PB.
Nu ben ik ook benieuwd.
Op het eerste gezicht lijkt het een advertentie te zijn, maar de wonderen zijn de wereld niet uit.
Zeer verdient! geniet er van en al het beste voor je zoon
Mocht je er geen klik mee hebben⊠dibs voor je koopsom + terrasconsumptie.
Wat een pakkend verhaal.
Ik lees dat het beter gaat met je zoontje, dat is het allerbelangrijkste, het enige, wat ertoe doet. Al de rest is bijzaak.
NietteminâŠthe devil is in the detail, en wat een onvoorstelbaar geluk dat je die prachtige Rolex gewonnen hebt!! Het lijkt wel alsof het lot je eens flink wou compenseren voor de pech die je eerder had getroffen!
Ik wens jouw zoontje spoedig beterschap toe en jou heel veel (draag)plezier met je prachtige horloge!
Fantastisch! Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Beterschap voor de kleine man
Mooi verhaal en wel verdiend! Geniet ervan!
Op zich een prachthorloge, maar te groot voor je pols. Ik zou 'm inruilen voor een gebruikte Sub 40 mm. Houd je bovendien genoeg over voor flink wat jaren lidmaatschap loterij.
En dat dit topic ongetwijfeld in een cartoon verwerkt gaat worden, want zeg nu zelf, een Rolex voor 15 euro scoren - dat is genoeg om @lasteraar depressief aan de HF Café toog te laten hangen.
Ja die ene millimeter gaat echt een verschil maken. Zeg dan niets.
Geniet ervan TS! Het is je gegund en staat je top!
Hahaha⊠dit topic gaat het café wel halen