NA: een sub voor 15 euro...

Ik heb me altijd afgevraagd of dit soort loterijen nu een scam zijn of dat er ook nog echt mensen iets winnen. Mooi dat jij een horloge hebt gewonnen. Het is je gegund!

1 like

Zoals je zelf al zegt is de gezondheid van je gezin en jezelf vele malen belangrijker. Wel ben ik erg blij voor je dat jij dit horloge hebt gewonnen! Het is je van harte gegund.

1 like

You luck B**** geniet van dat ding en dat hij later maar voor je zoon mag worden

1 like

Soms is de werkelijkheid nog fantastischer dan een spannende film :scream:
Geweldig verhaal met dito uitkomst.

1 like

Gefeliciteerd :grin: :+1:
Ik ben zelf helaas te slim om aan loterijen mee te doen :sneezing_face:

1 like

Ik kon het niet laten om deze incl de ā€œaanschafprijsā€ in te voeren in de C24 app.

9 likes

IMG_9224
Je hebt het verdient :+1:

2 likes

Te gek, het is he gegund. Geniet ervan

1 like

:rofl: Iets met geluk in spel en geluk in liefde? Haha.

Zonder grappen, heel veel plezier met deze geweldige lot uit de loterij :partying_face::partying_face:. Lekker verhaal.

Ik lees ook dat je zoon aan de betere hand is. Hopelijk krijgt dit verhaal een prachtig einde en gaat het voor de rest van zijn leven voorspoediger met zijn gezondheid :+1:

1 like

Wat is dit horloge, deze mazzel, je gegund Mitts!
Je Rolex zal denk ik altijd verbonden zijn met een moeilijke en moeizame periode, maar als je zoontje hopelijk later weer opgeknapt is, heb je een bijzondere en bijzonder mooie herinnering.

1 like

Gefeliciteerd met ā€˜de’ Submariner :ok_hand:

:point_up_2:

Dat dus, de gezondheid van je gezin is het belangrijkst

1 like

Vet!

1 like

Wat een verhaal! Extra ervan genieten :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een fantastisch lieve reacties allemaal zeg. Ik vond het een mooi verhaal maar vind het tof om te zien hoe iedereen er op reageert. Bedankt voor alle lieve woorden!

1 like

Wauw wat een verhaal, het had zo moeten zijn. Goed om te horen dat het met je zoon naar omstandigheden goed gaat. Gefeliciteerd en geniet van beide :ok_hand:t2:

2 likes

Bijzonder verhaal, ik dacht namelijk ook dat al die online lotingen gewoon scams waren.

Verder genieten van de mooie Sub en hoop oprecht dat alles weer beter gaat met de gezondheid van je zoontje en jullie in wat rustiger vaarwater terecht komen.

1 like

Tsjonge zeg wat een bijzonder verhaal! Het mooiste is lezen dat het goed gaat met je zoon en alles in een opwaartse positieve richting gaat na het beroerde jaar dat jullie achter de rug hebben. :muscle:

En natuurlijk…geniet van je prachtige Sub. :ok_hand:

1 like

Man man man wat heb jij deze sub verdient zeg echt leukšŸ‘geniet er van.

1 like

Wow, mag ik dit verhaal gebruiken?

@louis… kopen we die dikke klokken zonder dat de directie het weet. Kom jij hem netjes in pak bij mij thuis overhandigen doe ik dat bij jou! :joy::joy:. Hoeven we onze aankoop niet te verantwoorden.

@topicstarter… gefeliciteerd, draag hem in gezondheid. :+1:

6 likes

Wat een bizar goed verhaal. Sterkte en succes met het herstel van je zoontje. En uiteraard veel plezier met de sub :ok_hand:

2 likes