NA: een sub voor 15 euro...

Mooi! geniet van je Submariner!

1 like

Heel bijzonder verhaal. Eentje met traan en lach.

Geniet van je Sub!

1 like

Heel mooi verhaal en heel veel plezier van je nieuwe aanwinst.

Ook ik heb een tijd geleden getwijfeld om een dergelijk lot te kopen, maar heb het toen geparkeerd en niet meer aan gedacht.

Heel leuk om dan te lezen dat uitgerekend iemand op dit forum er 1 wint!

5 reeten!

3 likes

Wat bizar man, van harte gefeliciteerd met je (aan)winst maar nog belangrijker, heel veel sterkte en hoop gewenst wat de persoonlijke omstandigheden betreft.

2 likes

Nog steeds 1 van de mooiste tijdloze duikers :black_heart:
Mooi verhaal, lekker genieten zeg ik :+1:

1 like

Bijzonder verhaal.

1 like

Prachtig verhaal zeg! Bedankt voor het delen, veel plezier met je sub en het allerbeste gewenst voor je zoon :+1:

1 like

Veel draag plezier.
Dik verdiend!

1 like

van harte! Wat een ellende en het is je gegund!

1 like

Blij dat het weer goed lijkt te komen met je zoon.
En daarbovenop nog een leuke sub voor zo goed als niets

1 like

Mooi verhaal, niets zo belangrijk als gezondheid van je naasten, en het zij je gegund!

Draag hem in gezondheid!

1 like

Met zo’n situatie thuis weet je wat een horloge waard is: helemaal niets. Maar daardoor gun ik het je eigenlijk nog veel meer.
Draag hem met plezier en hopelijk houd je thuis de stijgende lijn te pakken. :facepunch:

3 likes

Van harte gefeliciteerd met de prachtige sub, maar vooral met de verbeterde gezondheid van jouw zoon!

1 like

Wat een verhaal! Prachtig. Hopelijk gaat met je zoontje alles goed. Heel veel plezier gewenst van die Sub, mazzelpik! :smile:

1 like

Dit zijn nou mooie verhalen. Geniet van je sub en dat hij maar heel lang in de familie mag blijven.:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Gefeliciteerd!
Ook ooit mee gedaan maar helaas niet verder geschopt tot een 3e plek (nog een gratis lootje).
Geniet ervan!

1 like

Tof verhaal! Geniet ervan.

Wie goed doet, goed

1 like

Geniet ervan!

1 like

Wow! Wat een verhaal. En wat is de kans. Fijn dat zoiets goed terecht komt. Wat zijn dit voor loterijen? Zie het enkel in Amerika. Ik zou ook denken dat het een scamm of geldklopperij is.

Gefeliciteerd en enjoy! Ben ook benieuwd naar het verhaal van de datejust.

1 like

Er is niks belangrijker.
Dit lezende, is het nog leuker dat je gewonnen hebt! Heel erg gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like