NA: een sub voor 15 euro...

Dat is natuurlijk het belangrijkste :hugs:
Gefeliciteerd met je aanwinst :star_struck:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze memorabele Rolex!!
Ik wens je er een zorgzame tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Das pas chance hebben, gefeliciteerd

1 like

Karma!

Dat je er veel genot van mag hebben.

1 like

Oh wat goed zeg!! Gefeliciteerd met deze 15eu sub en ik hoop dat deze je de rest van jouw leven mag vergezellen.

1 like

Alsnog proficiat en zo zie je dat het soms ook eens mee zit. Veel plezier van je horloge

1 like

Geweldig verhaal en een prachtig horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Wow, gaaf man. Fijn dat de Rolex bij iemand terecht gekomen is die 'm echt waardeert en draagt. Veel plezier ermee!

3 likes

Mooi. Soms is er toch wat kosmische rechtvaardigheid in het leven. :hugs:

3 likes

Aha! Wat een verhaal. Prachtig en zo zie je maar dat het universum zijn werk doet. Zolang je er maar positief in staat :muscle:

Geniet van je alles wat je hebt, en binnenkort ook vast weer van een gerenoveerde datejust!

1 like

“kosmische rechtvaardigheid” dat is een mooie! Die ga ik onthouden!

1 like

Thanx! De DJ ligt momenteel bij de tovenaars van @Tempusuurwerktechniek. Ik heb me laten vertellen dat het een aardige klus gaat worden maar zodra ze uitgetoverd zijn zal ik hier ook ergens een draadje er aan weiden!

4 likes

Gefeliciteerd. En ja die loterijen op socialmedia zijn een deel wel echt en dit is toch wel de HOOFDprijs. Een horloge met zo een verhaal is onbetaalbaar geworden.

1 like

Gefeliciteerd! Het is je gegund!

1 like

Mooi verhaal om te lezen en gefeliciteerd met je nieuwe sub! Hopelijk gaat het goed met je zoontje.

1 like

Zo te lezen heb je na een weerbarstige en moeilijke periode een lot uit de loterij wel verdiend. Goed om daarnaast te lezen dat het beter gaat met jullie zoontje. Niets is belangrijker.
Gefeliciteerd met deze unieke prijs als NA en tof om te lezen dat het geen scam betreft

1 like

Allereerst goed om te lezen dat het de goede kant op gaat met je zoontje! Alle beterschap gewenst :pray:

En wat een bizar verhaal van die Sub. Ik dacht ook altijd dat dit soort lotingen een scam zijn. Lekker hoor - geniet er van!

1 like

Loterijwinnaar, mooi dat jou dat gebeurt :blue_heart:!

1 like

Mooi man, geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Gegund hoor. Na een rotjaar fijn dat je een mazzeltje hebt. Veel plezier ermee!

1 like