Mooi !
Gefeliciteerd!!
Van harte met je verjaardag en prachtig horloge
Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een geweldige foto’s zeg, en een prachtig horloge. Geniet er van!
Proficiat met deze knaller, echt een mooi horloge
Ik zou deze ook wel eens willen proberen, zou ze wel eerst in het echt willen zien. De witte lijkt mij ook erg mooi. Er is er ook één met een zalmkleurige plaat ook erg mooi.
Mooie foto’s ook👌🏻 Heel veel draagplezier gewenst.
De witte heeft ook wel wat, alleen vond ik hem net iets te netjes overkomen. De zalmkleur is ook heel erg gaaf, alleen is ie er volgens mij alleen in de chronograaf en eco drive. Als ie beschikbaar was in de automaat had ik denk ik ook de zalmkleurige gekozen. Je hebt wel een grijze versie, maar voor zover zie ik die alleen nog in Italiaanse reviews voorbij komen.
Wat een prachtige foto’s!
Skitterend! Geniet van alles
Die zalmkleurige heb ik ook alleen maar gezien door Italiaanse aanbieders op Chrono24.
Plaatje van de grijze uitvoering
En de zalmkleurige
Gefeliciteerd!
Staat ook al even op m’n verlanglijstje.
Z’n prijs waard volgens je?
Looks zijn overtuigend, maar weet nog steeds niet of de kwaliteit er ook is.
Prachtige foto’s ook!
Mooie Citizen! Kende deze -nog- niet; van harte gefeliciteerd!!
Deze was mij ook al eens opgevallen.
Een prachtige aanwinst Julian.
Jij maakt altijd mooie foto’s maar ik mis nog wel een ordinaire wristshot.
Ja die is echt gaaf, het gaat goed met Citizen mooie modellen.
Proficiat met je verjaardag en horloge.
Alsnog gefeliciteerd! Met je verjaardag en deze prachtige Citizen.
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en de schitterende Citizen!
Met de huidige prijzen en inflatie is die best wel on point. Ja, de clasp is wat goedkoop. Je hoort veel dat de PRX dat beter doet, maar die is tegenwoordig ook een hoop duurder.
Maar als je verder kijkt wat het te bieden heeft: mooie wijzerplaat, Ti case en bracelet en het uurwerk is een prima werkpaard, dan vind ik de prijs best ok.
Wristcheck confirmed and established…
Je wordt bedankt, nou staat ie bij mij ook op de wanted lijst.
Gefeliciteerd met je verjaardag en de NA. Heel coole citizen en mooie foto’s. Veel draagplezier.
Mooie citizen en wat een dial .
Veel okezier dermee