NA: Een verjaardags-NA

Jij ook gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Geniet ervan!

:see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

Oef, die zijn ook wel erg gaaf! Die grijze ziet er ook tof uit, alleen met de kleur van titanium zal die er waarschijnlijk wat flets uitzien?

2 likes

Gaaf horloge , ik kende hem niet maar vind hem gaaf

1 like

Proficiat, en een prachtig horloge!

1 like

Hele mooie Citizen, mooie kleur dial
Veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Het enige wat ik een beetje apart vind is als je de datum wilt verzetten en je per ongeluk de kroon de andere kant opdraait. Je voelt dan ook een klikje, alsof er nog een dagschijf onder verscholen ligt, zoals je ook voelt als een uurwerk een dag- en datumcomplicatie heeft… maar goed, dat mag de pret nog steeds niet drukken :grin:

Erg tof horloge! Snel eens passen. Ik vond de tsuyosa namelijk wat tegen vallen. Deze ziet er iig goed uit :sunglasses:

1 like

Vond ik ook. Ik dacht dat die nieuwe Tsuyosa mij meer zou aanspreken. Het uurwerk is wel iets beter (meer gangreserve) en de vlindersluiting is ook steviger dan de stamped clasp op de Zenshin (maar de clasp is in ieder geval wel ook volledig Ti). Maar het geheel oogde wat te groot. Ook de president bracelet op de Tsuyosa vond ik niet solide aanvoelen en de centerlinks vond ik te breed. De blauwe kleur van de wijzerplaat leek mij heel gaaf, maar ik vond het in het echt een beetje overkomen als speelgoed :see_no_evil:

De clap van de Zenshin rammelt ook wel een beetje, zoals @bowlofsalmon al zei, maar op de pols doet die dat gelukkig niet.
De band zou echter nog beter zijn als die een taper zou hebben naar 18mm, maar ach, dan zou die bijna perfect zijn en we weten inmiddels dat het perfecte horloge niet bestaat :sweat_smile:
Wel moet ik heel erg wennen aan het lichte gewicht van Titanium. Het voelt goedkoop als je het horloge oppakt, maar dat lichte gewicht is uiteraard een eigenschap van Ti. Het draagt overigens wel heerlijk.

Ah, moet ik morgenochtend maar even gaan proberen :smiley:

1 like

Van harte dubbel gefeliciteerd en dit is een hele mooie!

1 like

Leuk ding, enjoy

Toffe foto’s :ok_hand:

1 like

Wat een gaaf horloge zeg! Dubbel gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige small seconds als NA Julian. Prachtige wijzerplaat. Benieuwd hoe de band bevalt?
Complimenten wederom voor de prachtige foto’s

Dankjewel. De band is prima. Hij zou perfect zijn als die meer een taper heeft naar 18mm… maar dan zou die gelijk weer te goed zijn :rofl:
De breedte van de band is 20mm. Uiteraard ook een prima formaat. Het past in principe wel goed en geeft het meer een stoer uiterlijk.
Bij de kast zit de band ook vast met een pin & collar systeem, dus niet met springbars. Dus ik ben wel heel benieuwd of er aftermarket banden voor gaan uitkomen zoals bij de PRX. Een rubberen band voor de afwisseling zou wel heel tof zijn als die zou uitkomen.

1 like

Dat lichte spreekt mij altijd wel aan. Is de reden dat ik m’n MoonSwatch nog weleens pak. Ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Leuk! Van harte met de verjaardag en de NA!
Geniet ervan.

Proficiat met je nieuwe horloge :star_struck: Wat een mooie foto’s! Ze kunnen zo uit een magazine komen :ok_hand:
Gelukkige verjaardag :tada::partying_face:

1 like

Deze video kwam vannacht online en legt goed uit waarom het horloge zijn geld waard is, vind ik.

1 like

Heel mooi horloge en heeele fijne foto’s :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dubbel gefeliciteerd met je verjaardag en deze mooie NA! :tada: :tada:

Veel draagplezier! :blush:

1 like