NA - Een watermeloen in de winter smaakt heerlijk 🍉

Daar zijn we weer. Ik ben dit jaar iets te hard van stapel gelopen en heb alle horloges die ik dit jaar wilde kopen al gekocht. Het was de bedoeling om alle aankopen over het jaar uit te smeren, maar dat is niet gelukt. De bedoeling was 1 horloge per 2 maanden en niet 1 horloge per 2 dagen. Er komt o.a. een leuke rolex bij en een vintage omega, maar waar ik toch het meest naar uitkeek was een model van een anonieme microbrand uit Engeland, studio underd0g.

Mijn zoektocht naar dit model begon vorig jaar al. Zat destijds een beetje doelloos op het forum tot ik een foto zag van een ‘prototype’ van een microbrand. Dit was 11 maart van vorig jaar. Nu moet ik zeggen dat ik, sinds ik lid ben van dit forum, een liefde heb ontwikkeld voor microbrands.

Studio Underd0g zou met een aantal modellen op de markt komen, waaronder een watermelon model. Toevallig ben ik gek op watermeloenen. Match made in heaven. Fast forward een half jaar later en had het moment dat ze live zouden gaan opgeslagen in mijn agenda. Moment was aangebroken om een model te kiezen. Initieel wilde ik gaan voor de ‘Watermelon’, maar besloot op het laatste moment om het niet te kopen. De Hollander in mij kwam toch naar boven - al wil ik het niet toegeven - en dacht: Ik wacht wel tot iemand het in Europa 2dehands aanbiedt, dan hoef ik geen BTW en inklaringskosten te betalen.

Dus niet. De horloges waren al snel uitverkocht en toen ik in de avond er toch 1 wilde aanschaffen kwam ik van een koude kermis thuis.

Ben toen maar als een gek online outlets gaan stalken. Een paar weken geleden zag ik het blauwe model online. Ik was initieel opzoek naar de roze, maar de blauwe had ook wat. Knoop doorgehakt en gekocht. Een super cool horloge, maar mijn honger was niet gestild. Ik wil ook de roze.

Dit gaat heel clique klinken, maar heb een goed relatie met de eigenaar van het bedrijf.
Wonder boven wonder stuurde hij mij een paar dagen geleden een berichtje, Kahan was jij op zoek naar een watermelon? 1 model heeft de quality control check doorstaan en is beschikbaar. Wil jij het hebben?

Fast forward naar gisteren. DHL stuurt een berichtje, pakket wordt donderdag geleverd. Had de baas al verteld dat ik donderdag thuis blijf. Vanochtend krijg ik nog een email van DHL, pakket wordt vandaag geleverd… Naar huis gerend en ja hoor het is binnen.

Tijd voor some mafakhinng foto’s:

89 likes

tenor (2)

EDIT: Ah, daar zijn ze! Gaaf. Lekker frisse kleurtjes … :ok_hand:

1 like

1 like

Frisse verschijning(en)!

1 like

Lekker

Herkenbaar

Herkenbaar en meestal tracht ik de vrijdag er ook nog aan toe te voegen

Absoluut eensch, geniet er van. Het water loopt uit mien bakkus

1 like

Hij is leuk, die watermelon-fizz :+1:t2::clap:

1 like

Damn son, wat een beauties :+1:

1 like

Enorm gaaf. Ik vond het al uniek dat je de cookie variant had, maar deze is nog gaver!!

1 like

Ergggg mooi :sunglasses: :watermelon:

1 like

Heel origineel horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Toffe horloges!:ok_hand:

1 like

Jij bent klaar voor de zomer met die kleuren :+1:
Veel draagplezier

1 like

Lekkere kleurtjes :+1:t2::+1:t2:

1 like

Yes, kickass!:call_me_hand:t4: Wear them in good health!

1 like

Gaaf! Vette kleuren zeg :star_struck:

1 like

aah, de microbrandfase! leuk man! bijzonder horloge :+1:t2:

1 like

Ik vind ze serieus grappig! Lekker eens wat anders. Gefeliciteerd!

1 like

Het zijn leuke, mooie horloges. Geniet ervan!

1 like

I like it! Cool ding!
Veel plezier ervan

1 like

Toch wel hele gave horloges. Gefeliciteerd met je aanschaf. Geniet ervan.

1 like