Na vele jaren van verwent quartz uurwerken, en één kinetic…
…nu dus m’n eerste Automaat!
Lang getwijfeld maar mede dankzij dit forum (!) toch overstag.
Lang gezocht (altijd leuk) op internet, warenhuizen, AD’s en vrienden/kennissenkring. Online kopen wil ik niet meer omdat ik het horloge echt aan m’n pols wil beoordelen. Vaak meegemaakt dat bepaalde horloge’s erg mooi zijn op plaatjes/filmpjes maar eenmaal passend aan de pols toch heel anders overkomt. Zowel positief als negatief.
Positief verrast (totaal niet verwacht) was ik toen ik een Hamilton Khaki Scuba paste. Werkelijk direct op slag verliefd door het uiterlijk, pasvorm en kwaliteit van het geheel! Dit moet hem worden, geen twijfel ondanks vele andere horloges die ook mooi zijn.
100m wr is niet indrukwekkend, maar zo diep zwem ik toch nooit in het zwembad. En de 60 kliks bezel had ook beter 120 kunnen zijn. Voelt wel zo degelijk als een Tank en met 80uur gangreserve kan ik nog een beetje afwisselen zonder dat het stil valt. We gaan het allemaal meemaken!
Dus nu m’n eerste Automaat en m’n eerste Hamilton…
Heb deze een keertje live om m’n pols gehad en vond het een prachtig horloge waar alles eigenlijk gewoon aan klopt. Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!
Gefeliciteerd met deze mooie NA! En dan nu je eerste mechanisch horloge! Geniet ervan en dat er nog veel mogen volgen! Gaat ook vast wel gebeuren, als je hier een beetje blijft rondhangen.
Mooie afsluiting van 2022/start van 2023! Gefeliciteerd, die 80 uur gangreserve is echt wel fijn. Je kunt 'm over het weekend weg leggen en daarna sla je 'm zonder gedoe gewoon weer om de pols. Geniet ervan!