Gefeliciteerd met je Hamilton, mooie automaat en goede GR. Staat je goed om de pols, 10 atm is gewoon voldoende om er mee te zwemmen, wens je veel draagplezier met je eerste automaat.
. Maar even een vraagje, het is je eerste automaat waarom zou de bezel in jou geval beter zijn met 120 kliks. Op naar je volgende automaat in 2023, je hebt ze ook met 100 en 240 uur GR
Gefeliciteerd, echt een heel erg mooi horloge!!
120 kliks voelt wat verfijnder tov 60. Verder niks mis met 60, voelt wel heel erg solide. Geldt voor de kast en band/clasp trouwens ook!
Lekker zo op oudejaarsdag, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Wat een mooie duiker! Voor jou en mij en de meesten is 100m WR meer dan genoeg in het zwembad. Echt heel goed gekozen en vooral het feit dat je m eerst gepast hebt. Pasvorm is zo persoonlijk. Veel plezier met deze automaat!
Mooi merk, Hamilton. De divers kom je niet zo vaak tegen, zijn wel tof! Veel plezier ermee.
Zwemmen en snorkelen geen probleem met 100m WR.
Hamilton heeft een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding en deze zal daar zeker onder vallen. Erg fraai!
Tof hoor. Geniet er van
Ik heb nu 2 horloges met 120 klik bezels en echt nodig is dat niet voor mij. Ik gebruik ze alleen soms in de keuken bij het eieren koken
Gefeliciteerd. Mooie Hamilton. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Tja, de ISO standaard zegt dat 100m plenty is voor gecertificeerde duikhorloges.
De gemiddelde recreatieve duiker ook niet. Als die al eens op 40m komen houdt het ook op, niks mis mee, dus.
Gefeliciteerd! Hamilton is leuk, en deze zien we te weinig!
Als het goed genoeg is voor mijn 1521… Er is ook niks mis met een mooie solide 60 click bezel.
Mijn beste,
Chapeau!!
Proficiat met deze sportieve Hamilton.
Geniet er met vole teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Is idd ook een optie. Soms ook lekker makkelijk.
Maar zelf vind ik het leuk om “ouderwets” te passen onder het genot van een heerlijke koffie en een enthousiast gesprek over onze hobby .
Niet verkeerd voor een eerste automaat.
Aan “echte duikers”, worden toch wel andere eisen gesteld. Zeker volgens PADI en dan is 20 bar wel het minimum. 10 bar is meer voor snorkelen en zwemmen. (En dan moet je nog oppassen).
Echter is een duikhorloge tegenwoordig van ondergeschikt belang en meer als “back-up”. Want de duikcomputer is HET middel waar men nu op af gaat en (bijna) alles op af te lezen is.
Het gaat ook over veel meer dan waterdichtheid. Lume, uni directionele bezel, enz.
De gemiddelde amateur duiker heeft een duikcomputer om.
Horloge liefhebbers dragen ze gewoon omdat ze leuk zijn toch? Zelf houd ik 100m WR aan voor zwemmen. In zee zwem ik met een goedkope Vostok, zout sloopt alles namelijk en de bezel zit al bijna vast als je aan het opdrogen bent op het strand.
Hele goede keuze! Gefeliciteerd, ik ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen.
Mooi horloge, geniet ervan
Zo diep zwem ik ook niet. Voordeel, biedt meer keuze in horloges.
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!