Prachtig horloge gefeliciteerd!
Mooie aanwinst!
Veel draagplezier
Mooi, veel plezier met je NA
Mooi horloge, geniet ervan!
Leuke keuze! Veel plezier ervan!
Een prachtig horloge …gefeliciteerd en veel draagplezier !
Goede keuze!
Heel veel draagplezier met deze Hamilton!
Mooi ding! Proficiat ermee en gelijk goed het nieuwe jaar in
Prachtige Hamilton, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Echt een prachtige Hami
Staat je perfect Veel plezier er van
“echte duikers” gebruiken een Suunto, laten we dat voorop stellen. Maar de ISO standaard is de ISO standaard. De gemiddelde duik gaat ook al lang geen 100m diep, dus ik zie de noodzaak van de 500m duiker niet echt.
Wat ik wel zie is allerlei horloge-nerds die de marketing-Kool-Aid hebben gedronken dat een duikhorloge 10.000m diep moet kunnen gaan. Uweetwel, die diepte die geen enkel mens overleeft zonder onderzeeër.
Ik blijf er voor pleiten dat je met een 100m WR duikertje gewoon kunt duiken. Sterker nog, mensen die daadwerkelijk duiken en horlogejournalistiek bedrijven pleiten daar ook voor:
Dus, @Pedde, maak je geen zorgen, dat ding gaat ruimschoots doen wat hij moet doen. Hopsakee.
Mooie eerste automaat! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Ehh nee… Die vlieger gaat meestal niet op. De Oris voldoet wel als “duiker”, omdat het de eigenschappen heeft van een goede duiker (domeglas en schroefkroon enz.) en zal bij een test ook zeker de druk van 30 a 40 bar doorstaan.
Maar om te zeggen dat je met ieder 10 bar WR horloge kan duiken, nee. Want die hebben vaak geen schroefkroon enz.
Maar wat ik al eerder zei en is gezegd. De duikcomputer is alles bepalend.
Die heb je tegenwoordig in veel maten en soorten.
Congrats, veel draagplezier.
Ziet er goed uit!
Gelukkig heeft deze Hamilton dan wel weer een schroefkroon
Leuk hoor gefeliciteerd!