Heeft even op zich laten wachten vanwege het oorsponkelijk uitgezocht bandje wat er nog niet was. Geen track and tracé gekregen. Bleek t een aantal huizen verder op bezorgd te zijn en die mensen zijn toen een aantal weken op vakantie geweest. Tsja t kan verkeren.
En dan kom ik gelijk bij een puntje van waarom kan dit nu niet in één keer goed. Bij mijn H2 en als ik me niet vergis met de H1 van @Ronald was dat ook al zo. Ze hebben 4-6 maanden de tijd.
Ik mocht in februari mijn eigen schroefjes blauwen. Hele leuke ervaring en t is niet ‘makkelijk’ als ik schroefje in de vlam houden en t word blauw. Het moet met finesse en timing. Iets te lang in de vlam of niet op tijd in t badje met water laten vallen en je hebt niet meer de gewenste kleur.
Tsja. De H1 rood icm werk 1 is erg mooi maar die kost ca 12k. Als ik die in 37 mm zou willen hebben word dat ‘maatwerk’ en ik vermoed dat de wijzerplaat me minimaal €1k gaat kosten.
Als ik daarheen zou willen word t een meer jaren plan. En ik vraag me af wil ik nog wel zoveel geld uitgeven aan 1 horloge?
Momenteel qua klein merk ben ik er echt over aan het nadenken om volgend jaar, ook al vinden mensen dit geen logische keuze om deze toch te gaan passen. Geen ad dus word weer een mooi tripje.
Elk horloge boven de €500 ga ik persoonlijk afhalen. Ben werkzaam voor iets wat indirect met pakketjes te maken heeft en ik zie t helaas wel vaker mis gaan. Ik ben dus als de dood dat mij dit ook ooit gaat overkomen dus ik maak er een mooie trip van.
Zo fraai dat het onbedoeld nog langer wachten het vast waard is geweest. Gefeliciteerd met deze NA! En met je plannen, ambities en ideeën voor de volgende. Een Cornehl zou ik wel eens in the metal willen zien. Kwestie van een weekendje eromheen plannen. Vast veel voorbereidend plezier voor de volgende NA