Mooi om te merken dat je nu diep in het spoor zit van datgene dat jou raakt.
De bovenste en de onderste uit de clusterbom hierboven zorgen ook bij mij voor veel .
Mooi man!!!
Ik bedoelde meer dat je met een simpele bankschroef de sluiting van de leren band comfortabeler kunt maken. De limited Alpinist is wellicht een cool horloge, maar dat was heel erg niet de insteek. Je kunt ze nog vinden op Chrono, ik beveel ze van harte aan.
Ja, het wordt met de jaren steeds selectiever en specifieker, dat klopt. Ik prijs me op dit moment gelukkig met een verzameling die behapbaar is in termen van aantallen, en waar bitter weinig tussen zit waar ik geen bovenmatig grote affiniteit mee heb.
Ik zie die positionering als een Japanse zen tuin. Dat hij niet in het midden staat tussen wijzers en indice is in mijn hoofd als een soort steen in een oase van geharkt steen. Het is harmonieus, in mijn ogen. Daarom kan ik die rare positie van die power reserve op de Shunbun ook goed praten.
Ik ben het helemaal eens met je mening over Van Baal in Nijmegen. Ik heb daar een aantal maanden geleden mijn GS Atera Valley (SLGA025) gekocht, ook via Daniel en had dezelfde ervaring. Hij is een echte liefhebber en had de guts om voor mij de GS te bestellen zonder dat ik had toegezegd dat ik hem gegarandeerd zou kopen. Echt top en jammer inderdaad dat Grand Seiko ze “niet goed genoeg” vindt om het merk te vertegenwoordigen.