NA: Eindelijk een Grand Seiko met Mt. Iwate dial

:rofl::rofl::rofl:

:point_up_2: Maar je hebt wel lef.
En nu weer (nog meer) genieten :slightly_smiling_face:

2 likes

Supertof Chris! Je liefde en enthousiasme voor GS werken elke keer weer aanstekelijk :slightly_smiling_face:. Ik ben ook benieuwd naar en groepsportret van je side collectie :ok_hand:

1 like

Soms wel. Maar pakken we op!

1 like

Leuk geschreven en gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

1 like

Niet met regelmaat meer, maar in het weekend weleens.
Die spareribs van jou lust ik nog steeds.

3 likes

Oh ja, enneuh…coole Seiko. Snel op leer zetten met die gehamerde gesp van je 231.

Joejoe.

2 likes

Die lusten wij allemaal Henk. Da witte gij ook.

2 likes

Ide?

Hoeveel accounts heb je inmiddels?

4 likes

Eentje meneer. :smile:

3 likes

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like

Prachtige GS weer, geniet ervan!

Dat plannen we een keer in.

Dat zei ik hierboven dus. Dat kan allemaal geregeld worden. Ik geloof alleen niet dat dat mijn spareribs zijn. Wanneer heb ik in godsnaam witte borden gehad? Heb ik witte borden gehad?

Godsamme, daar zeg je wat… Ik kan heel goed één horloge op foto zetten. Groepen horloges? Pffffff.

Maar een foto bommetje kan altijd. Dit zijn de vijf:

20 likes

Dat is best een mooie set… heel mooi zelfs! En een iwate mocht inderdaad niet ontbreken :ok_hand:

Enkel de blauwe sbgx zegt me minder, die zou ik eruit gooien nu de iwate er is. En de GMT inruilen voor een sbgn005. Maar dat is wat ik zou doen natuurlijk :wink:

2 likes

image

1 like

Grappig hoe we daar totaal anders in staan:

Die is me te sportief. Ik wil geen horloges met bezels meer, dus dat zou ik juist niet doen. En dan is hij plotseling weer 39 x 12mm in plaats van de oh zo fijne 37 x 10mm.

De SBGN013 zou op het hakblok kunnen liggen omdat hij te groot is, dat is waar. De SBGX265 gaat er nooit uit, dat kan ik wel zeggen. Briljant horloge. Comfortabel, onder de radar, mooi van maat, sublieme kleur, die gaat zeer, zeer zeker nergens heen. Sterker nog, het is één van de fijnste GS quartz horloges die ik ooit in handen heb gehad.

Als ik de SBGN013 er uit zou gooien kocht ik er een SBGX263 voor terug, zo briljant vind ik ze, als ik eerlijk ben.

4 likes

Dan zou ik die eens in het echt gaan bekijken :heart_eyes:. Die is echt waanzinnig mooi irl!

1 like

Prachtige aanwinst! :+1:t2:

1 like

Tof horloge, veel draagplezier :+1: :slight_smile:

1 like

Je maakt er weer een mooi stukje proza van.

Prachtig horloge, mooie aanvulling op de bonte verzameling aan Grand Seiko’s die je al had.

1 like

Dat is inderdaad zowat het tegenovergestelde van wat ik zou doen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de blauwe sbgx nog niet in het echt gezien heb, ik heb alleen de 261 gehad en die was wel top van maat.

De SBGP007 heeft ongeveer dezelfde maat als je SBGN013 en die was me net wat te groot. De SBGN005 was mijn eerste GS en vond ik heerlijk, misschien ben ik vandaar wat nostalgisch aan het denken :wink:

Hoe dan ook…. GS is top, je kunt niet heel verkeerd gaan!

Ik heb al wat moeite met sunbursts en dat paarsige blauw ligt me niet helemaal. Idem met de JLC Reverso Tributes bv. Blauw moet blauw zijn bij mij zoals de SBGN005. Maar wie weet in het echt… :blush:

3 likes