Fantastisch horloge en een mooie introductie
Alleen dit is wat jammer…
Evenzogoed van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst. Vele jaren draagplezier toegewenst!
Fantastisch horloge en een mooie introductie
Alleen dit is wat jammer…
Evenzogoed van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst. Vele jaren draagplezier toegewenst!
Heerlijke aanwinst Chris
Prachtige kast, fijn uurwerk, schitterende plaat.
Het is weer tijd
Nice. Die kasten zijn idd kunstwerken op zich .
Mooi weer…
Prachtig horloge!
Bewonderenswaardig kunststukje van Grand Seiko… weeral.
Ps. Ik vermoed dat je de SBGA465 bedoelt (ipv SBGA265) want die laatste kon ik niet vinden.
En die grijze SBGB245, is dat de SBGV245?
Ik was benieuwd welke GS horloges je gehad hebt.
Echt een mooie kleur inderdaad! Van harte
Meegetrokken in dit mooie meeslepende verhaal, uiteraard helemaal doorgelezen. Wat een mooie NA, doordacht en goed gekozen. Geniet ervan!
Ik vind je NA verfrissend, met de reden dat het o.a. niet de zowat ‘standaard’ dauphine wijzers op een GS zijn.
Ik mis bij de ‘klassieke’ GS modellen wat variatie in de verschillende wijzers om eerlijk te zijn. Het is smaak, maar soms is het voor mij daardoor het net niet horloge!
Van harte gefeliciteerd! Mooie wijzerplaat, mooie kleur. Ik weet wel zeker dat de kleur in het echt nog beter tot z’n recht komt dan vanaf de foto’s.
Wel vraag ik me af waarom ze de tekst OVOO 0 3 onderin niet netjes hetzelfde uitgelijnd hebben als het woord japan aan de andere kant. Maar goed, een kniesoor die daar op let. Ik zou me er zelf in ieder geval niet aan storen. Waar staan die letters en cijfers eigenlijk voor?
Prachtig deze Grand Seiko …dus een grote proficiat! Je GS reis in de tijd zal ik noteren als handreiking in mijn eigen keuze proces t.z.t …dit zou weleens heel wat euris kunnen schelen
Yup. Ik had haast, er waren typos.
De exen:
De huidigen:
Allebei de lijsten in chronologische volgorde.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst. Heel veel plezier ermee.
Gefeliciteerd, Chris, een schitterende aanwinst en mooi verpakt in een Japans verhaal. Veel plezier ermee
Heerlijk lezende introductie van een prachtig horloge! Heel veel draagplezier ermee.
Goed plan. Of weer een lunch inclusief Han.
Joh, blijf alsjeblieft kopen. Prachtige horloges en heerlijk lezende en leerzame verhalen. Thanks. Mijn dag is weer goed begonnen. Veel plezier met deze prachtige GS.
Foto’s doen deze bijna geen recht, prachtig horloge. En Van Baal is ook top natuurlijk. Van harte!
Zeer mooi verhaal en horloge. Gefeliciteerd😀
Zoals gezegd, ik had haast en las 'm niet door vooraleer ik 'm postte. Iets met schaamrood en zo.
Dat klopt! Binnenkort maar eens doen. Er is veel nieuws. Kunnen ook een barbecue leggen als het weer fijn is.
Ik hoop het. Ik ben nou acht jaar bezig met dit merk, dus ik krijg wel steeds beter in het snotje wat voor me werkt.
Ik weet ook niet wat het is. Uurwerk en kastvorm staan op de caseback. Hmmm.
Hmm. Ik hoop het in godsnaam niet, want ooit moet het klaar zijn. Maar ja, misschien ooit een Credor in Japan, of een Breguet.
Mooie zaak ook. Het Breitling stuk is echt cool, maar as Triumph fan wordt je altijd blij als er een Bonnie staat. Of nou ja, een Street Twin. Maar toch.
Ik weet niet of @HanDavinci hier nog wel eens mee leest, maar inderdaad. En wat ik tegen @Anthony zei: Een barbecue leggen kan ook. Het is weer mooi weer.
Prachtige aanwinst!
Ik ben wel benieuwd of de groene The Citizen nu nog veel polstijd krijgt
Nog even dit:
De SBGW303 wordt met een lederen band geleverd. Waar helaas een vouwsluiting op zit. Deze vouwsluitingen zijn altijd heel erg kut, van Seiko, want ze doen altijd een kromming in dat staal alsof er een soort Sovjet sikkel door je pols moet worden gejakkerd.
Wat mij betreft mag die Grand Seiko medewerker die die vouwsluitingen voor leer ontwerpt over seppuku na gaan denken. Tenzij het een sadist is die z’n klandizie graag martelt, dan slaagt hij in z’n opzet.
Welnu, ik kreeg ooit een bankschroef van mijn oom, moge hij in vrede rusten.
Is dat heel erg netjes gedaan? Nee. Maar het zit wel comfortabel. Is de kleur van de band mooi bij de SBGW? Ook absoluut niet. Maar ik heb er een mooie band voor m’n limited Alpinist bij.
Hulde!
@RemcoV: Misschien een mooie tip voor je.