Gefeliciteerd! Mooi verhaal, perfect horloge.
Dat is echt een heel mooi horloge!
Een goede aanvulling op jouw huidige collectie!
Bedankt voor het verhaal en geniet ervan!
Ha Chris dat was mij nog niet opgevallen, dacht dat je 1,5 jaar op het HF zat .
Viel mij wel op dat in je avatar 2017 staat, dus ga er van uit dat je eerst 2 jaar hebt zitten rondneuzen voordat je lid werd
Maar 1 ding is zeker, als jij enthousiast over een horloge bent, maak dan maar even tijd om alles te lezen .
Wist ook niet dat @Hotseflots je oom was, maar gelijk heb je om niet dezelfde te kopen als Robin.
Nu probeer jij natuurlijk alle credits van dit prachtige horloge naar je toe te halen, maar zonder je slimme vrouw had je misschien wel op een rose 299 of 297 uitgekomen .
Denk dat je achteraf geen spijt hebt dat Remco de Iwate voor je neus wegkaapte
Moet zeggen dat ik de groene GS heel mooi vind en dat je gelukkig geen rose wp hebt gekozen. Ach Chris je weet welke maten mij bekoren, wat natuurlijk niets af doet voor jouw 36,5mm. Ben al blij dat je enige waardering hebt voor mijn snowflake met 41mm, benieuwd wat je van mijn Rikka 40mm vindt.
Nu weer even terug naar de Mt. Iwate dial, hele mooie wp en idd zijn de wijzers heel mooi afgewerkt en passend bij de wp en chapeau hoe je het horloge in al zijn schoonheid beschrijft. Over de band schrijf je niet meer dan dat je content bent dat deze 18mm is en het geheel elegant maakt. Wellicht had een mooie foto van de band meer gezegd over de 18mm, of nog beter een mooie foto om de pols
.
Maar top dat je nu klaar bent met de 5 GSâsen, daarnaast heb ik echt genoten van deze NA en de mooie fotoâs.
Het nummer waarmee je de NA aftrapt vind ik (smaak) 3x niks
En natuurlijk feliciteer ik je met deze topper Chris en wens ik je veel draagplezier
Wellicht zou je in de toekomst eens een Baltic kunnen proberen, weer eens iets heel anders
Een andere optie zou natuurlijk ook een GlashĂŒtte MĂŒhle Teutonia IV Blue Moon LE kunnen zijn, zeer mooi afgewerkt en staat ook prachtig om de pols
Gr, je vriend Ferry
Neef
Lol, tja moet je toch bij je neef Chris zijn die schreef in zijn epistel ome Hotseflots en mijn naam is haas
Gefeliciteerd. Maar nu ben ik wel afgrijselijk jaloers. Ik was in deze richting aan het denken voor over een paar jaar. (50ste verjaardag) Hmmm, misschien ben je hem tegen dan wel beuâŠ
Gefeliciteerd man! Wat een super tof horloge zegđź hele mooie klassieke maat en die kleur ook van de wijzerplaat is echt schitterend zeg!
Vind de kleur veel subtieler dan de groene Citizen die je had/hebt? Oogt rustiger maar toch sprekend.
Prachtig! En mevrouw Vintagelover heeft smakelijk gelachen om de treffende omschrijving van de Place Vendome
De ultieme GS, ik snap helemaal dat je voor deze gevallen bent. Een prachtige kastvorm, ideale maat en een bloedstollende wijzerplaat. En wat een schitterend uurwerk
Erg mooi, ik heb deze ook gezien en gepast bij van baal, maar was al gevallen voor de kishun waarvoor ik speciaal naar Nijmegen ben gegaan. Gefeliciteerd met nog een mooie gs.
Jouw fascinatie voor Grand Seiko is opmerkelijk en bewonderenswaardig, mooi reisverhaal, chapeau en prachtig horloge
Altijd leuk om jouw verhalen te lezen.
Echt een prachtig horloge en een fijne maat.
Heel mooi! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met de aanschaf!
En inderdaad, ik ben nog geen horloge tegengekomen dat fijner opwindt dan een sbgw001/031/231. De grootte van de kroon daarvan resulteert in een perfect opwindgevoel.
Ja, die is gewoon geweldig. Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met een geslaagde NA. Die plaat is echt prachtig. Fijn ook dat je vrouw zo lekker ondersteunend was in de verslavâŠeeh hobby.
Mooi verhaal en prachtig horloge, proficiat! Ik kijk inmiddels met een schuin oog naar de SBGX353 bij Van BaalâŠ
Gewoon prachtig!!!
Weer een hele mooie aanwinst zeg, uitstekende kleur groen ook en de wijzers zijn mooi gedaan zo! Ik ben sinds mijn laatste 44gs kast wat huiverig voor die flanken, maar in dit formaat werken ze zo te zien mooi!
Als dat over die bij Van Baal was ben ik blij dat je het niet gedaan hebt. Ik had me dood geërgerd als ik twee keer in twee dagen achter het net had gevist. Moest ik weer zuur feliciteren en zo.
Thanks man! Als je 'm ooit in het echt wilt zien heb ik koffie. Het is alweer een tijd geleden.
Gelukkig maar. Ik word te oud voor opwinding.
Je hebt gelijk. Deze kon wel eens de coolste zijn die ik heb, op termijn. Ik ken mân eigenheimers inmiddels.
Niet voor de portemonnee.
Dank je, maar eerlijk gezegd ik dus ook niet. Dit was allemaal een soort ongeluk, zeg maar.
Die floot me ook nog eens niet terug, waardoor dat ongeluk zomaar gebeurde. Het is niet puur mijn schuld, dus.
Fantastisch horloge, natuurlijk. Ook een ĂŒbercoole dial. Ik wilde zelf destijds per se de Shunbun, maar kan ze alle vier waarderen, de seizoenen.
Zeg, ome Ferry, dat doe ik wel vaker. Da witte gij ook.
Ik vermoed van niet, maar het blauw is een dynamisch gedeelte van het forum.
Tja, eerlijk gezegd zou de Ibuki wel eens op het hakblok terecht kunnen komen. Ik heb grotere affiniteit met Seiko / Grand Seiko, en ik draag 'm te weinig. Terwijl het toch een rete cool horloge is. Maar ik ben het met je eens.
Vokking fantastisch horloge met een geweldige wijzerplaat. Los van het feit dat ik dus dubbel mazzel heb gehad kan ik niet anders dan je feliciteren met je keuze. Kirazuri is een mooi patroon van ze.
Was is het juiste woord. Ik moet me nu aan mân woord houden en wat dingen verkopen, want het mag de 20 niet overstijgen. Daâs wel een harde grens.
Die kende ik niet. Fantastisch horloge. Heel erg mooi. Vraag me af wat voor plaat dat is, want het is zeker geen recht op en neer skyflake, maar ook geen kirazuri of omiwatari achtige plaat.
Hmmm. Cool hoor.
Of ze hebben er meerdere of de site moet nog bijgewerkt worden;
Elegance CollectionâŠ_gsMQâŠ&gclid=Cj0KCQjwiLLABhCEARIsAJYS6ul5OC10wonSpZfGRzJyk-XK5buvGZDv0a94OyhhVUusrN2aS0EqU8waArcmEALw_wcB&gbraid=0AAAAADwFenUzdSQu1V2kRkjae_LRmQS1W