Gewoon een buitengewoon prachtig horloge zoals altijd verkocht in een leuk verhaal. Gewoon voor je NA’s hoop ik dat je er nog vele volgen.
Ooit komt er bij mij toch ook een GS …
Gefeliciteerd
Echt niet normaal mooi.
Schitterend! Echt een prachtige wijzerplaat. Je hebt nu het hele spel uitgespeeld en hoewel leuk geprobeerd al die jaren ontkom je nu toch niet langer meer aan de Oyster Perpetual als icing on the cake. Geniet van de zoektocht!
Als ik ooit tegen de juiste kleur aan loop kan het maar zo gebeuren, Henk. Da witte gij ook.
Turquoise zou een mooie toevoeging zijn.
Schitterende aanwinst! Ik heb recent zelf nog zitten twijfelen, want deze zet ook veel vinkjes in mijn GS boekje. Zet de zon er maar eens op met dit mooi lenteweer en genieten maar
De honderdste like heb je van mij. Terecht, want het is een schitterend horloge.
Prachtig horloge en leuk verhaal zoals gewoonlijk. Ik had je al gefeliciteerd maar toch nogmaals van harte!
Ha, weer een mooi verhaal Chris!
Maar…
was wel even een anticlimax
Ik vindt het patroon van de dial schitterend, de kleur weet ik nog niet… Beetje
Geniet van je NA!
Da’s een mooie! Heel veel plezier van deze klepper!
@bnv ach het is net als met nieuwe witte sneakers - je moet er even doorheen maar die vegen die zie je op een gegeven moment niet. Als je je nummer pb’t kan ik je een filmpje sturen.
Gefeliciteerd, heel veel draagplezier gewenst met dit prachtige horloge👌🏽
Nou ja zeg!!!
Wat is dat een prachtige GS.
Vind GS altijd wel mooi maar deze springt er toch echt bovenuit.
Gefeliciteerd met je prachtige NA.
Mooi stuk weer geschreven over je aanwinst. Met genoegen gelezen.
Gefeliciteerd met deze mooie Grand Seiko!
Mooi Chris. Je smaak wordt steeds beter
Prachtig. Veel draagplezier.
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst.
Veel draagplezier!
Toffe aanwinst en leuk om te lezen! Proficiat!
Jouw NA verhalen lezen als een goede roman. Je neemt ons mee op je reis en overpeinzingen en weet daarnaast de spanning op te bouwen. Altijd een genot om te lezen, mijn complimenten.
Daarnaast een prachtige en toch wel verrassende NA. Ik had na de Reverso niet zo snel weer een NA van jou verwacht. Maar deze GS is jou uiteraard van harte gegund.
De specs, de kast en bovenal de kleur van de wijzerplaat zijn Ik begrijp de keuze volkomen. Oprecht gefeliciteerd.
Prachtig horloge. 1 van de mooiste Grand Seiko’s (naar mijn mening), in een toffe maat met echt een heel goede kleur groen. Prachtige en toch subtiele wijzerplaat. Veel draagplezier.