Jup, maar het glas loopt ietswat bol. Saffier wordt dan volgens mij een dure hobby op een horloge van €200.
Lijkt mij gelakt. Ook dat vergeef ik een horloge van deze prijs. Er is ook een variant met grijze wijzers, daar zou het faux-hittegeblauwde niet spelen, maar het blauw geeft wel een welkom accent.
Ja, is ergens wel een twijfelpunt, maar ik vind een band van 18mm weer zo iel worden. Dat vind ik te verantwoorden voor daadwerkelijke vintage/klassieke horloges. Maar wat me aanspreekt in een tank-achtig model is de wat breed ogende band om de pols waar de kast dan is opgenomen. Daardoor ook liever geen kast die opmerkelijk breder is dan de band. De Seiko SRW heeft met 23mm wel een flink forse band, die T24 is met 20mm denk net mooi. Plus, keuze zat aan 20mm banden die ik evt nog met een ander horloge kan delen.
Wat me trouwens wel opvalt is dat er vanaf Lip zelf niet verzonden lijkt te worden naar NL :S Dacht eigenlijk dat dat eerder wél het geval was…
Ik moet ze maar weer eens naast mekaar leggen, ik heb beiden al even niet meer gedragen, maar ik denk dat het meer aan de vorm van jouw pols ligt dan aan de afmetingen. In mijn herinnering dragen beide horloges vergelijkbaar. 17cm platte pols hier
Ik heb via Bol onderstaande variant besteld. Geneuzel over de blauwe wijzers is daarmee van tafel, en had nog een bon à €40 rondslingeren. Those powers combined…
Heel mooi, toch voor de T24 gegaan? Ben benieuwd of hij je bevalt, hopelijk wel. Zelf vind ik 18mm niet te smal voor een band. Of in elk geval niet bij een dergelijk horloge.
Mooi verhaal over een kut horloge die prachtig is en dat is ie ook.
Ik vindt het idd een mooi horloge een nog mooier verhaal en aandenken aan een lieve vrouw en een mooie vakantie.