Mooi horloge en mooi merk veel draagplezier van je nieuwe aanwinst
Chique horloge + en een mooi merk veel draagplezier
Nice, mooie keus.
Veel draagplezier
Mooi ding hoor, en leuk om te zien dat ook de jongeren deze tijdloze uitstraling van een dresser kunnen waarderen. Top keuze met een mooie day-date complicatie.
Van harte gefeliciteerd!
Draagt ook erg fijn door het lage gewicht van het horloge. Heel veel plezier ermee!
Fijn ook dat je gewoon hebt gekocht wat je mooi vindt ipv een merk-whore te zijn
Ik vind het echt vet dat je als 18 jarige er zo in staat. Een hoop mensen hier op HF (o.a. ik) laten zich (on)bewust toch leiden door de smaak en meningen van anderen.
Gefeliciteerd met je aankoop. Erg gaaf ding!
goed gedaan.
Ik kon nog niet eens klok lezen, ken je nagaan
Wow!! 18 jaar en dan zo’n mooi horloge om mee te beginnen. En niet zo maar even toevallig gekregen of geërfd, maar super zorgvuldig over nagedacht en uitgezocht. En verder: wat een schrijftalent! Goed en mooi en onderhoudend geschreven. Zo wil ik elke dag wel een paar stukjes over horloges aantreffen op het Forum!
@dailyjan, gefeliciteerd (nog) met je 18e verjaardage en met dit prachtige horloge. Ik wens je nog veel plezier met de goed gestarte horlogehobby en van je schrijftalent zal je in de rest van je leven ongetwijfeld ook veel plezier en succes ondervinden!
Maar jij bent een verhaal apart Frans.
We gaan nog wel een keer oerschreeuwen op het strand tegen de wind in
Mooie dial, bijzonder. Geniet ervan !
Niks mis met deze mooie Certina, goede keuze en veel plezier ermee
Mooi! Die grijze plaat is tof en een day date vind ik ook gaaf. Moeilijk om een leuke te vinden naast de klassieke van Rolex.
Dankjewel voor je compliment! grappig, ik heb dyslexie en vroeger moest ik over elke regel die ik schreef 10 minuten nadenken. Mede door dit forum heb ik mezelf verplicht om gewoon teksten te schrijven en te oefenen. Leuk dit compliment te krijgen
Supermooie start en welkom bij de familie ( van harige polsen… en goede keuzes!)! Heel veel jaren draagplezier gewenst!
Mooie Certina!
Prachtig horloge. Gefeliciteerd!
Grappig want als ik uit al mijn horloges er 1 zou moeten uitkiezen zou dat de Alpinist zijn. Ik heb nooit zo’n veelzijdig horloge gehad. Deze jongen kan werkelijk alle omstandigheden en uitdagingen aan. Je moet er alleen niks groens bij aantrekken maar dat heb ik gelukkig ook niet.
Super eerste horloge en goede smaak hoor . Ga ervan genieten.
Mooi man geniet ervan …