Goede keus om voor Certina te gaan. Persoonlijk vind ik ze altijd keurig afgewerkt.
Certina is een prachtig en ondergewaardeerd merk, zeker eentje om trots op te zijn! Genieten maar
Prachtige aanwinst. Mooi als eerste horloge.
Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je verjaardag en met het nieuwe horloge!
Goede (eigen) smaak! Enjoy!
Super klok, van harte gefeliciteerd met je aanwinst
Prima keuze, ik wens je nog veel plezier met dit en waarschijnlijk andere horloges.
Goeie keuze. Mooi horloge hoor. Veel plezier ermee.
Leuk verhaal en mooi horloge. Mooi om te lezen hoe je door het beslissingsproces bent gegaan. Zelf onlangs de 60 jarige jubileum versie gekocht van Certina gekocht. Certina is een prima merk! Veel plezier ermee en gefeliciteerd met je verjaardag!
Mijn beste,
Schitterend, je eerste echte horloge en al gelijk een schot in de roos!!
Leuke introductie ook!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je dan ook een voortvarende tijd met deze getalenteerde aanwinst.
Orologio Signaturis Temporis
Welkom, @dailyjan.
Ik vind dat je een mooie keuze hebt gemaakt. Een prima horloge, waar je op z’n minst 55 jaar mee kunt doen! (Ik heb een Certina Bristol uit ongeveer 1965, handwinder, en die loopt als een tierelier!)
Erg mooi klokje! Lijkt op mn eigen eerste horloge. De Tissot Visodate. Van Manen trouwens ook een topwinkel!
Mooi horloge, veel draagplezier
Prachtige Certina!
Je hebt, naar mijn idee, een goede keuze gemaakt en ik hoop dat je veel plezier van dit horloge zult hebben. Ik heb zelf een ds1 automatic en die gaat nooit meer weg. Dat geldt ook voor de certina new art uit de jaren ‘60 die ik van mijn vader geerfd heb.
Het had ook wel te maken dat ik het horloge niet makkelijk ergens kon passen om te kijken hoe het is. En aangezien ik toch behoorlijk nieuw ben in de horlogewereld vond ik nieuw en bij een juwelier dichtbij ook wel prettig. Maar ben nog steeds erg enthousiast over de alpinist en als ik naar iets extra’s zou gaan kijken staat die zeker hoog op m’n lijstje top horloge!
Prachtig horloge! Gefeliciteerd.
Je doet verstandigere dingen met je geld dan ik toen ik 18 was.
Mooie klok.
Leuk verhaal, geniet van je horloge.
Goede keuze
Gefeliciteerd