Persoonlijk ben ik ook wel gecharmeerd van het merk Certina, ik vind dat ze er mooie modellen bij hebben zitten.
Daar hoort dit model zeker bij!
Maar:
dit vind ik het belangrijkste aspect. Immers, je koopt het voor jouzelf, niet voor een ander. Dus de enige die er tevreden over moet zijn, ben jij zelf.
Nogmaals, gefeliciteerd met deze NA en geniet er met volle teugen van! Veel draagplezier toegewenst!
Tjonge, ik moet zeggen dat jij een uitstekende smaak hebt. Wat een prachtig horloge heb jij uitgekozen! Goede smaak voor iemand van 18
En natuurlijk nog gefeliciteerd, nu kan je een jaartje sparen en voor je 19e misschien een leuke duiker
Certina top merk, prijs kwaliteit is super, ben er zelf ook weer verliefd op en draag hem elke dag. Mooie cleane en leuke banden swapper heb je gekozen, top.
Héél herkenbaar hoe dit is gelopen, en een top eerste keuze voor aan de pols @dailyjan!! Mijn eerste echte eigen aankoop was eveneens een Certina dus ik deel je sympathie voor het merk!! Inmiddels heb ik er twee in de collectie, die beide niet meer weg gaan. Een DS Podium Big Size chrono, en een vintage DS-2 uit 1973. Head-only gekocht voor 9 tientjes op MP en loopt als een trein!!
Uitstekend eerste horloge. Op mijn 18e liep ik zelf met een armani klok rond te sjouwen dus qua smaak doe je het 100x beter. Ik zie dat de deur al op een kier open staat voor vintage, dat is helemaal winnen.
Wat kan ik zeggen wat niet al gezegd is? Gefeliciteerd met je 18e verjaardag. En natuurlijk met je eerste aankoop.
Nice doet me beetje denken aan mijn Hamilton qua lay-out. Erg cool!