NA eindelijk is hij er gekomen...

Dat is inderdaad een prachtige Astron. Normaliter niet mijn stijl horloges, maar ik moet bekennen dat deze wel erg gaaf is! Gefeliciteerd

1 like

Mooi model, gefeliciteerd!

1 like

Dit is een mooie Astron Glenn. :ok_hand:t2: Prima keus! :+1:t2:

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Wat een knaller Glenn. Gefeliciteerd :partying_face:
Jouw enthousiasme en plezier spat van het scherm. Geniet van jouw NA!

1 like

Wat een leuk verhaal. Jouw enthousiasme is echt aanstekelijk. Zo erg zelfs dat ik er spontaan zelf m’n astron heb aangetrokken :grin:… Veel plezier met je prachtige aankoop!!!

1 like

Mooi horloge👌 Geniet ervan!

1 like

Van harte Glenn met deze mooie Astron! Dat vleugje blauw doet het gewoon :ok_hand:t3:

Tip voor een foto… zelf kan ik er niet zoveel van :see_no_evil: Maar als ik de foto’s zie die je nu maakte; die zijn in de basis niet slecht… maar je moet eens beter licht zoeken nabij een raam op de vensterbank op de Noordzijde en eens op Zuid. Je zult zien dat je meteen een beter beeld hebt. Als je dan ook nog even zoekt naar de juiste hoek en afstand… zul je zien dat je :sunglasses: foto’s maakt :v:t3:

1 like

Mooie Astron Glenn :ok_hand: en natuurlijk een dikke proficiat ! Dank voor de leuke enthousiaste introductie! :+1:

1 like

Ik moet hem inderdaad nog goed zetten maar door onze vakantie nog geen tijd gehad :yum: komt nog :wink:

1 like

Danku voor de zeer goede tips :wink:

1 like

Danku voor de weer eens gevatte commentaar :wink:. GS isinderdaad anders daar heb je gelijk in maar ik vind bij FS de wijzerplaten echt top :ok_hand:. Maar als totaal horloge vind ik dan toch een astron leuler en budgetair gezien zal het in de toekomst ofwel het 1 ofwel het ander worden. We zullen zien wat het dan geeft :slightly_smiling_face: nu zou ik voor een andere astron gaan.
Dat van de g shock mag je zeker, ik zal het (als het zover is) eens bekijken :wink:.
Thanks voor de tips in ieder geval ik heb er altijd veel aan. Je laat me het altijd eens van een andere kant bekijken wat goed is als je vooruit wil in het leven :+1:

1 like

Aanstekelijk enthousiasme Glenn. Gefeliciteerd met je bijzondere NA. Geniet ervan

1 like

Alvast bedankt iedereen voor de mooie complimenten en woorden. Ja ik ben inderdaad zo blij en trots als een kind met mijn NA :blush:. Zeker omdat dit echt een droom was die ver weg leek maar dan plots door een samenloop van de juiste omstandigheden toch mogelijk word, wat zeer mooi is :wink:. Alvast bedankt iedereen voor het lezen en de mooie commentaren ik ga er inderdaad nog veel plezier aan hebben en hem met veeeeeel trots (en men arm raar naar de mensen getilt) dragen :wink:

1 like

Zeer mooie astron, veel draagplezier!!

1 like

Ik moet me toch eens verder in de Astron techniek gaan verdiepen. Ik dacht altijd dat een Astron via de GPS locatie ‘weet’ waar, en dus in welke tijdzone, je je bevindt, en daar dan automatisch de tijd op aanpast. Maar kennelijk moet je toch zelf iets instellen/‘goed zetten’…?

1 like

Lekker hoor, heerlijk aanstekelijk enthousiasme ook. Geniet van je grail

1 like

Gefeliciteerd met je Astron! Altijd mooi als je iets al heel lang wil en je het dan eindelijk hebt.

1 like

Prachtig Glenn!!!
En mooi verhaal ook…je enthousiasme spat ervan af!
Veel plezier ermee! :+1:t2:

1 like

Mooi Glenn! Veel plezier met deze mooie aanwinst!

1 like