NA eindelijk is hij er gekomen...

Ja! Het is echt een mooi horloge in zijn soort. Gefeliciteerd.
Dat andersom sparen, dat kan en wil ik dus echt nooit! Eerst het zure, dan het zoet.

1 like

Dank! Ik wil je leven niet nog moeilijker maken door “The Citizen” en de Chronomaster serie aan te halen, de concurrenten van de GS quartz die tussen de 1500 - 3000 over de toonbank gaan en ook übercool zijn. Die hebben ook erg mooie wijzerplaten en indices. :wink: Succes met je overwegingen! Hoe dan ook eerst veel plezier met deze Astron gewenst, uiteraard.

1 like

Leuk enthousiast verhaal gefeliciteerd met zo mooi horloge .

1 like

Ik heb de juiste tijdzone moeten selecteren en dan stond de sub dial wel goed. Voor de rest moet je inderdaad niets doen dat doet hij helemaal zelf. Hij stond op een tijdzone ergens ver weg :yum:

1 like

Haha thanks, als het zover is zal ik dit allemaal eens bekijken :wink:

Dat snap ik helemaal maar dit kon ik niet laten liggen. Ik ken mezelf en als ze deze dan binnen een jaar of een jaar en half niet meer zouden hebben dan vergaat de wereld in mijn hoofd :yum:

1 like

Ik heb ook altijd een probleem met weerspiegeling in foto’s dat je dan mijn telefoon of het licht ofzo ziet in de foto’s :expressionless::slightly_smiling_face:

1 like

Het was wel mooi om te zien , kroon 1 klik eruit dan links om of rechts om voor tijdzone verder of terug, dan zie je de subdial alke keer verspringen tot je het juiste selecteerd. Leuke functies :yum: zeker als je dit nog nooit had gezien zoals ik :wink:

1 like

Veel plezier

1 like