NA Eine kleine lila pause, de budget GS

Gefeliciteerd. Toffe, minder voorkomende kleur, maar toch perfect voor zowat alle gelegenheden. Zeker met die maten. En dan die sunburst… Schitterend. Veel draagplezier.

En er is maar 1 soort instaphorloge en dat is een enkelband. :clown_face:

1 like

Prachtige aanwinst!

1 like

Grappig genoeg mis ik de veel saaiere bruine wel erg, qua kleur, omdat bij die wijzerplaat een waanzinnig contrast is tussen de flonkerende indices en de wijzerplaat. Dat is bij de Shunbun en deze SBGX minder het geval, alleen de SBGW kan daarin concurreren omdat de wijzerplaat haast van grof papier lijkt, en erg leeg is:

Maar evengoed… De SBGX krijgt heel, heel erg veel draagtijd. Ik moet me er bijna toe zetten iets anders om te doen. :slight_smile: Dat zit 'm misschien deels in de kleur, maar zeker ook in de fijne maat.

Ik zit sterk met de gedachte te spelen om nog eens een SBGN013 te kopen. De zwarte dressy quartz GMT met de rode wijzer. Die is übercool, heeft een dopje, en met de GMT functie kan ik de sportieve maat goed verkopen.

Thanks, mannen!

1 like

Kan mij inderdaad voorstellen dat de kleur en sunburst hier het eerst de show stelen. Wil het niet dat dat een positive verrassing oplevert voor iedereen die ten gevolge daarvan de blik nader tot het horloge brengt. Dan springt de afwerking er weer uit. Hoe dan ook in ieder geval een schitterend en niet alledaags exemplaar!

Edit. Of in jouw geval wel alledaags, maar voor de meesten niet :wink:

1 like