We zagen hem al een paar keer voorbij komen. En dat mag nog veel vaker. Heerlijk ding, fantastische kleur, geweldige sunburst, en verder alle eigenschappen die je zou kunnen wensen. Nou ja, een dopje dan nog
Wat een heerlijk horloge deze kleine lila pause Misschien wat kleiner qua afmetingen maar absoluut groots in kwaliteit en afwerking. Zoals het hoort en ook altijd echt is bij Grand Seiko.
Ik heb het horloge recent nog mogen passen en dragen. Fantastische band en kast. Scherpe wijzers, strak op de indices tikkend met een afwijking van maximaal 10 seconden per jaar. Lekker. Maar echt uniek aan dit horloge? De letterlijk schitterende sunburst en kleur!
Dit horloge gaat bijzonder veel draagtijd krijgen. En terecht. Van harte gefeliciteerd!
Het voelt alsof ik die al gehad heb, de afgelopen weken. Hij plakt aan de pols als ware het epoxy.
Bedankt, heren!
Nu nog die bracelet voor die SBGW231, en het is helemaal compleet.
En het beste: Ik loerde er al vijf jaar naar. De witte 259 is van de markt verdwenen, deze staat ook al niet meer op de site van GS Nederland, dus het vermoeden is dat deze ook verdwijnt (of een opvolger krijgt), dus de FOMO is gestild.