Na: El Primero eruit, El Primero erin

Vandaag wil ik mijn nieuwe NA met jullie delen, eerst even een aanloopje over het horloge wat plaatsgemaakt heeft.

Aangezien mijn collectie horloges welbewuste keuzes zijn en ze later naar mijn neefjes en nichtje overgaan, had ik nooit het voornemen iets in het blauwe gedeelte te zetten heb ik deze categorie zelfs verborgen maar dat is hoe ik erin sta.

Toch heb ik, voor het eerst en met grote zekerheid voor het laatst, mijn ZEP 1969 original recentelijk in het blauwe gedeelte gezet zoals sommigen weten.

Ik was verrast door het binnenstromen van likes en DM’s op mijn advertentie, sommigen met een vraag om sec de stalen band over te nemen was en anderen met een ruilvoorstel. Beide geen optie aangezien ik een doel voor ogen had.

Uiteindelijk naar tevredenheid een deal gesloten met @kevindb.

Nu naar de vervanger, zoals de titel aangeeft kon daar alleen maar een El Primero voor in de plek komen, te weten een A386 in samenwerking met de Fine Watch Club in een oplage van 24 stuks.

De box is de standaard doos met als extra een plaquette van de club.
De kast is echt dun tov mijn oude ZEP en het saffier glas heeft een zeer mooie kromming, de wijzerplaat heeft een geweldige sunburst en qua kleur is het echt een toevoeging aan mijn collectie.

Ik heb meteen de strap vervangen door de Aaron Bespoke struisvogel strap met vlindersluiting.

Geniet van de unboxing foto’s:

120 likes

Prachtig, dat koffiebruin met de subdials en dan die BLAUWE wijzers. Top!

1 like

Heel gaaf!!! :heart_eyes:

1 like

Prachtige aanwinst :clap::clap::clap:

1 like

van harte proficiat!

Echte een prachtige aanwinst en de nieuwe kast is echt fantastisch! grote klasse Zenith!

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, veel plezier ermee

1 like

Mooie aanwinst hoor :drooling_face:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een mooie versie, veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooie aankoop , prachtig horloge :star_struck:

1 like

vet

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Wat is die El Primero toch een vreselijk mooi horloge zeker de 3 chrono’s in verschillende kleuren. Oriënteer mij ook op Zenith de laatste tijd en de nieuwe Sport 41 vind ik ook wel super mooi :grin:

1 like

Super. 1 van de 24. Dat zijn de echte limiteds!

1 like

Heel mooi horloge! Wil je wel alsjeblieft die originele band er weer op zetten?

5 likes

Prachtig! Maar welke moest hiervoor vertrekken?

1 like

Heel, heel mooi!

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd

1 like

Wow wat een mooi horloge

1 like

Dikke primo!

:grinning_face_with_smiling_eyes: schitterend horloge

1 like