Prachtige aanwinst Benoit. Jaloersmakend, dus gefeliciteerd
Yep, er zitten wat gaten in het verhaal, zoals font en ontbreken van de “t’s” bij de tekst"Swiss made".
Typeface on this MK II/III - note the “feet” on most characters…
“doctored” modern dials which use modern Revival (as well as “Chronomaster Original” fonts)
Mooi hoor! Geniet ervan 🫶🏻
Prachtig tophorloge! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Prachtig, gefeliciteerd!!
Prachtig Gefeliciteerd met de aanwinst
Wat is het verschil eigenlijk?
Werd uitgebracht voor de gewone op de markt kwamen.
Is limited edition
Specifiek kleurschema
Geen vlindersluiting
De iconische padel secondenwijzer
Heeft Cal. 400 aan boord, niet de nieuwe 1/10th Cal. 3600
Hoeveel kinderen heb jij?
Waarvan je het ook echt weet
Oh oke dankjewel
Nice, gefeliciteerd
Dat is idd allemaal marketing. Ik heb die dial eens goed bekeken en concludeer dat die niet echt is.
Fijne horloge, gefeliciteerd met je aanwinst!
Schitterende keuze Benoit, de manufacture is echt 1 van de mooiste Zenith’s (en horloges tout court), daar ga je nog jaren plezier van hebben
Ik had hetzelfde met mijn A385, toen ik die om had was ik omver geblazen. Het is ook 1 van mijn mooiste en meest gedragen horloges geworden
Wat een prachtige aanwinst
True. Maar hoeveel er van zijn weten we niet. Dat het er minder zijn dan een normale ep staat wel vast.
2020-23
Eén.
Dan weet je als je 1 kind hebt, of meerdere dat dit bovenstaande complete onzin is. Daar ben je op het moment suprême niet mee bezig. En ja je weet hoelang het moment suprême duurt. Zeker 4 maanden voor en 4 maanden na de de geboorte.
En als jij zo een alpha man bent die er wel mee bezig was dan had je je prioriteiten niet goed.
Nee hoor. Als ik voor de geboorte van m’n zoon een horloge had willen hebben lag hij een dikke twee weken vóór de uitgerekende datum klaar bij de juwelier / graveur om het moment te vereeuwigen na een belletje mijnerzijds.
Zoals gezegd, vóór het moment suprème heb je zeven maanden waarin je je sacherijnige vrouw probeert te ontwijken, dus alle tijd.
Planning, heet dat.
Wat een onzin. Geef 'm een flesje, verschoon een luier, en ga over tot de orde van de dag.
De geboorte an sich is een periode van 24 uur waarin één en ander gebeurt, ja. De twee a drie dagen dat moeders en kind in het ziekenhuis verblijven? Die geef ik je nog. En zelfs de eerste paar dagen thuis, absoluut. Maar vier maanden na dato? Kom op, gast.
Overigens weet ik niet waar je het over hebt als je alpha-man zegt. Misschien is dat een ding uit jouw leven. Summa summarum: TS heeft, net als velen hier, een mooie reden gevonden om een héél erg mooi horloge aan te schaffen. Chapeau, zoals ik al had gezegd.
Schitterend horloge!
Net als in het krijgen van een kind als in het kopen van een horloge denkt een mens zoals mijzelf graag 2 keer na. Als ik op straat loop zie ik dat niet iedereen dat doet…