Ja dit dus helemaal.
Of de Explorer gewoon goed gebruiken. Dan ontstaan er krasjes en is het horloge al een stuk minder bling.
Hou het horloge langer en probeer er aan te wennen. Je grail bemachtigen en na twee dagen weg doen is wel erg snel.
Herken je uitleg
Bovenstaande geldt voor mij ook, maar dan wèl voor de Explorer!
Overal gedragen op vakantie (wintersport, zomervakanties, stedentrips), mee gezwommen in zee en zwembad.
Een echte allrounder dus!
Zonde om die te laten gaan hoor
Dit is iets dat ik dus echt niet begrijp. Ik had hem dan maar niet gekocht.
Heb ook geen horloges van duizenden euro’s dat is ook helemaal waar…
Toch bekijk ik wel heel intensief of ik het wel wat vind en neem daarna de beslissing doen of niet…
En kan tot nu toe zeggen dat ik van niks spijt heb en alles nog steeds met plezier draag.
De beslissing vind ik ook heel erg snel je zou het nog even kunnen overdenken en bekijken.
Ik zou het zonde vinden maar denk dat je toch zelf moet beslissen want jij moet hem dragen en niet hebben voor de likes die je krijgt van anderen want dat werkt in mijn ogen niet.
Volg je hart en gevoel en beslis dan DAN…
Ik snap 't wel, denk ik.
Jij hebt hier inmiddels echt wel feeling voor ontwikkeld. En ach, nothing is forever. Het is een continu proces. Niets is permanent. Doe wat, gevoelsmatig, het best bij jou past.
Ik heb gestemd voor pelagos houden. Want? I dig it. En jij ook volgens mij .
Ik heb de pelagos verkocht, maar mis hem toch wel! Think twice!
En de 39mm wisselen voor een moderne 36mm.
Volgens mij geniet je dan van betere AR en door het formaat misschien iets minder bling.
Heb mijn 36mm overal bij om, met de kids druk doen in het zwembad, hiken en klimmen in de bergen… krassen?? Valt mij ontzettend mee. Denk dat dit mede komt door de kleinere diameter, waardoor hij minder exposed is dan een ± 40mm bezel…