NA en dreskitip! Lorus military

Ik heb talloze Hamilton field watches gehad. Superleuk maar werd altijd helemaal gek van het niet ontspiegelde glas. Timex en Bulova’s ook gehad. Ik houd van de field/military modellen maar had er geen in de verzameling meer. Ook wilde ik nog eens een full-lume wijzerplaat hebben zoals de Citizen NY duikserie er een heeft. Door verveling een beetje zoeken en speuren kwam ik op de Lorus Lumibrite. Even een goede prijs zoeken en bam!. Voor minder dan 30 euro ligt ie op je mat vanuit de UK. Limibrite is geweldig natuurlijk in het donker en een leuke beater om de verveling van de laatste dagen door te komen.


Hier is hij te koop.
https://nl.rubiconwatches.com/lorus-gents-lumibritte-military-style-watch-rxf41ax7-lnp
Groeten en graag gedaan.

27 likes


Zo ziet ie er in het donker uit.

13 likes

Lekkere fles PX ook. Is die ook te koop!? :upside_down_face:

Hier was hij te koop :disappointed_relieved:

Maar leuke daily beater voor die paar tientjes @dreski en wat een lumen :sunglasses:

Sow, nachtlampje. :wink:

Bandje staat 'm goed. Zat die er standaard bij?
Veel draagplezier. :ok_hand:

PS Proost! :tumbler_glass:

Super ,helaas nu uitverkocht .

Zo dat ging snel. Mijn drank is niet te koop. :yum:

De band is een 20mm racer van cheapestnatostraps die ik even op maat heb gesneden naar 18mm

Hij zal wel weer komen denk ik dus hou de verkoper in de gaten.

Vandaag wat leuke bandjes binnen gekregen en dit wordt de vast combo. Lekker outdoor horloge. En die Lume is zo gaaf. Vrouw en dochter verklaren me voor gek als ik mijn UV lampje weer even te voorschijn haal.

Wat zijn mannen toch simpele wezens.

11 likes

Hij is weer voorradig mochten er geïntegreerde zijn.

Zojuist ook maar één besteld. Bedankt voor de tip :+1:

1 like

Leuk ding, mooie maat en prettig geprijsd. Goeie tip

Vanmiddag binnengekregen. Ik had 'm besteld voor mijn zoon. Ideaal voor tijdens de nachtdienst.
100m waterdicht en een mooie gunmetal kleur kast en dat voor 3 tientjes incl verzending.

4 likes

Mooi ding hoor :+1: En alweer uitverkocht. Moet er toch wat scherper op zijn :disappointed_relieved:

Deze blijft leuk…Te goedkoop om te verkopen. :wink:
Nog wat met foto’s zitten spelen.


En dit is zonder bewerking…

Nog steeds een aanrader…

3 likes