Ook waar maar dit is persoonlijk geen kritiek geniet ervan!
Dat gaat alsnog goed komen. Ik vatte het ook zeker niet op als persoonlijk kritiek haha
Super mooi horloge! Gefeliciteerd! Ja, zoān rode wijzerplaat is toch wel heel speciaal en mooi ook dat tegenwoordig het datumvenster voorzien is van een kader. Echt een verbetering.
Ik heb iets dergelijks meegemaakt, toen ik een aantal jaren geleden mijn boot kocht. Mijn conclusie was/is dat het kennelijk te goed gaat en er gewoon te gemakkelijk geld verdiend wordt. Je wil, zeker met een toch best grote uitgave als deze, gewoon een fijne koopervaring en dat is, vind ik, gewoon wat je ook verdient. Maar goed, zoals gezegd, schitterende aanwinst! Geniet ervan!
Wat een kleur zeg, super tof! Gefeliciteerd ermee.
Ik denk dat het gewoon meer dan terecht is dat je hier ontevreden mee bent. Ik zou zelf ook zeker nog eens overwegen hem te retourneren (maar goed ik ben dan weer niet heel erg op de hoogte van de beschikbaarheid van deze knaller).
Hoop in ieder geval dat je er veel plezier van hebt!
Horloge is erg gaaf! Dus om maar positief te beginnen, gefeliciteerd met je NA!
De ervaring die jij beschrijft doet mij heel erg denken aan mijn ervaring bij de Rolex boutique. Even snel doos tevoorschijn halen, pinnen en wegwezen. Ik hoef ook echt niet in de watten gelegd te worden met hapjes en champagne, maar even een kopje koffie, praatje of wat goodies erbij ofzo vind ik wel zo gepast wanneer je een horloge van enkele duizenden horloges komt ophalen. Al helemaal wanneer je er zoān afstand voor hebt moeten reizen als jij.
Sommige juweliers hebben dat nu eenmaal beter begrepen dan anderen. Maar goed, dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Echt heel gaaf die rode plaat in dit model!!
Ja ik twijfel nog steeds hoor. Voor dit geld is er zoveel moois te koop met een betere merkervaring. Dan gun ik het geld liever aan mān lokale AD.
Maar tja⦠het horloge blijft fantastisch
Jammer van je ervaring en ik zelf was ook zeker niet akkoord gegaan met het exhibition model met krassen die had ik liever zelf gemaakt
Verder wel een gaaf horloge dat maakt een hoop goed
Dat rood knalt er lekker uit zeg, vooral in de ! Gefeliciteerd!
Qua krassen: ik ben niet de eerste en ook niet de laatste hier die zegt daarmee niet akkoord te zijn gegaan
Ja ik zou het persoonlijk echt lastig los kunnen laten. Zou zelf liever bijvoorbeeld een half jaar wachten op een bestelling bij een AD waar je goede ervaring/band mee hebt maar zoals ik zeg, geen idee of je met een half jaar enig perspectief zou hebben.
Anyhow, succes met je keuze en hopelijk maak je er een waar je zelf vrede mee kan hebben!
Wat een prachtige AT zo in het rood. Van harte! Ik zag hem op Instagram al voorbij komen, maar ook hier mag je hem lekker vaak showen hoor!
Ik snap helemaal dat je van deze ervaring een nare nasmaak hebt. Zeker als je dat afzet tegen de warme en luxe service die je bij Lange eerder hebt gehad.
Wat jammer van de ervaringā¦maar wat een knaller van een horloge! Deze kleurstelling was bij mij nog niet bekend.
Geniet van het horloge.
Bijzonder geslaagde AT! Gefeliciteerd. Jammer dat de ervaring niet je van het was, maar hopelijk maakt de aanblik van de AT veel goed!
Poeh, zonde van de beleving en ervaring. Maar wƔt een knaller! Kan me voorstellen dat dit alles goed maakt, gefeliciteerd !
Jammer van de ervaring, wel een toffe aanwinst! Enjoy
Dat is toch ook zo? Ik ben totaal wars van de bloemen, champagne, slechte koffie en prietpraat⦠Winkel in, eventueel de vraag of je een technisch overzicht wilt van wat je koopt, object afrekenen, en gewoon pleite. Het is een zegen, no-nonsense transacties. Maarrrrrrā¦
Dat is natuurlijk onacceptabel.
Terecht, hij is prachtig. Gefeliciteerd! Ik vind de afwerking van het datumvenster vele malen beter dan de oorspronkelijke release suggereerde. Want zeg nou zelf, dat gat was skeer.
Veel plezier er mee! Die PCL zien er uit alsof die krasjes er toch wel op zouden komen, dus iets met sissers en zo.
Gefeliciteerd! Mooie Aqua Terra!
Jammer van de ervaring, helaas is dat overal zo als je net de verkeerde verkoper treft. Toen ik mijn Speedmaster Ultraman in London (Old Bond Street boutique) kon ophalen, bakte de verkoper er ook niks van. Hij liet zelfs de doos van de tafel vallen. Zoān ervaring schud je niet snel van je af. Toen ik mijn Silver Snoopy 50th in Frankfurt (ook een boutique) ging ophalen, was het een top ervaring. Het beste kan je altijd met de boutique manager afspreken als je van ver komt. Zij snappen het wel.
Veel plezier ermee!
Mijn beste,
Eind goed, al goed!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een kleurrijke tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Een prachtige Omega in deze bijzondere kleur ā¦proficiat !
Ik hoop dat de vervelende koopervaring snel overschaduwd wordt door het genieten van het horloge .Dank voor het delen !
Allereerst gefeliciteerd met deze prachtige Omega! Heeft in mijn ogen echt meer te bieden qua looks dan de OP of DJ maar dat is persoonlijk.
Ik ben een nuchtere technicus, totaal niet commercieel ingesteld en met luxe artikelen heb al helemaal niks op.
Maar als ik jouw ervaring lees zou ik pisnijdig zijn en dat is nog zacht uitgedrukt. Wat een arrogante winkel. Als je een wereld top merk horloge als Omega verkoopt kun je dit gewoon echt niet maken!
Ik begrijp je twijfels omdat ie zo zeldzaam is maar persoonlijk had ik 'm terug gebracht. Het ergste is dat ze daar waarschijnlijk niet eens wakker van liggen.
Maar ik begrijp dat je 'm houd en wens je er daarom heel veel draag plezier mee! Het is een bijzonder mooie verschijning.
In beginsel hou ik wel van goede omgangsvormen en dus bijv. netjes de tijd nemen om de band op maat te maken. Het hoeft geen entertainment voor de hele dag te zijn. no-nonsense is prima.
Daarbij hoef ik geen champagne, gebak et cetera, maar als je vanaf Nederland āevenā voor een horloge naar Berlijn rijdt, dan is een kopje koffie wel het minste.
Een bekrast nieuw horloge zou ik niet hebben gewild.