Echt super mooi, geniet ervan
Proficiat!
Prachtig horloge,geniet er van
Heel mooie Omega en inderdaad, de datum is een stuk beter zo! Nu goed gaan dragen deze zomer en dan zijn die krasjes snel vergeten. Spijtig dat ze er niet open over waren, maar zo gaat het wel vaker helaas.
Geniet er vooral van!
Echt een prachtige plaat! Jammer van deze ervaring.
Wow, prachtige AT en mooiste kleur ook gekozen naar mijn mening,
Toch wel bijzonder dat je vermoedelijk de eerste bent met dit model heer
En ben benieuwd hoe de boetiek heeft gereageerd op je email.
Slappe email met excuses waarschijnlijk
Heel mooi .
Ik zie trouwens dat deze een kader om het datumvenster heeft. Is dat alleen bij nieuwere modellen zo. Ik vind het wel mooier met een kader er omheen trouwens.
Zoek dit model al een jaar in het zilver maar bijna onmogelijk om er 1 te zien in het echt
In Berlin hadden de alle kleurtjes op zicht. Erg mooi!
Gefeliciteerd met je NA! Heel mooi horloge. Maar jeej, die hele ervaring plus nog een showmodel meekrijgen vind ik wel een afknapper hoor.
Jammer van de matige service maar wel een tophorloge!
Hoho… Er zat familie in Berlijn. Zo heet als je 'm nu opdient wordt het niet gegeten.
Zeer geslaagde Omega
Gefeliciteerd!
Heel tof horloge!
Proficiat, mooie omega, de wijzerplaat is ontzettend mooi van kleur.
Ik heb mijn at, de eerste serie, al sinds eind jaren negentig, verveelt nog steeds niet.
Veel plezier ermee!!
Ik vind de AT lijn van Omega erg mooi. De strakke indices en afwijkende minutenwijzer… Met name met de witte plaat en blauwe wijzers/indices, maar deze is ook echt heel geslaagd. Veel plezier hiermee!
Prachtige nieuwe aanwinst! Jammer dat de AD zo schandalig gehandeld heeft. Volgende keer lekker ergens anders heen! Ik wens je heel veel draagplezier van deze geweldige Omega.
Mooie Omega Joey
Het was een boetiek, nog erger haha
Namen en rugnummers a.u.b. zodat ik deze patatzaak kan vermijden in de toekomst.
Oh wacht dat mag niet, want dan gaan die lui proberen het forum aan te klagen.
Stuur je mij de naam in een PB?
Het is geen AD en zit niet in Nederland haha