NA en korte rant: Omega Aqua Terra Every shade of you

Echt super mooi, geniet ervan

2 likes

Proficiat!
Prachtig horloge,geniet er van :+1:

2 likes

Heel mooie Omega en inderdaad, de datum is een stuk beter zo! Nu goed gaan dragen deze zomer en dan zijn die krasjes snel vergeten. Spijtig dat ze er niet open over waren, maar zo gaat het wel vaker helaas.

Geniet er vooral van! :+1::blush:

2 likes

Echt een prachtige plaat! Jammer van deze ervaring.

1 like

Wow, prachtige AT en mooiste kleur ook gekozen naar mijn mening,
Toch wel bijzonder dat je vermoedelijk de eerste bent met dit model heer :wink:

En ben benieuwd hoe de boetiek heeft gereageerd op je email.
Slappe email met excuses waarschijnlijk :slight_smile:

2 likes

Heel mooi :+1:.
Ik zie trouwens dat deze een kader om het datumvenster heeft. Is dat alleen bij nieuwere modellen zo. Ik vind het wel mooier met een kader er omheen trouwens.

2 likes

Zoek dit model al een jaar in het zilver maar bijna onmogelijk om er 1 te zien in het echt

2 likes

In Berlin hadden de alle kleurtjes op zicht. Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Heel mooi horloge. :grin: Maar jeej, die hele ervaring plus nog een showmodel meekrijgen vind ik wel een afknapper hoor. :grimacing:

2 likes

Jammer van de matige service maar wel een tophorloge!

1 like

Hoho… Er zat familie in Berlijn. Zo heet als je 'm nu opdient wordt het niet gegeten.

1 like

Zeer geslaagde Omega :point_down:t2:

Gefeliciteerd!

2 likes

Heel tof horloge!

1 like

Proficiat, mooie omega, de wijzerplaat is ontzettend mooi van kleur.
Ik heb mijn at, de eerste serie, al sinds eind jaren negentig, verveelt nog steeds niet.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Ik vind de AT lijn van Omega erg mooi. De strakke indices en afwijkende minutenwijzer… Met name met de witte plaat en blauwe wijzers/indices, maar deze is ook echt heel geslaagd. Veel plezier hiermee!

1 like

Prachtige nieuwe aanwinst! Jammer dat de AD zo schandalig gehandeld heeft. Volgende keer lekker ergens anders heen! :wink: Ik wens je heel veel draagplezier van deze geweldige Omega. :blush: :+1:

1 like

Mooie Omega Joey :ok_hand:t2:

1 like

Het was een boetiek, nog erger haha

2 likes

Namen en rugnummers a.u.b. zodat ik deze patatzaak kan vermijden in de toekomst.

Oh wacht dat mag niet, want dan gaan die lui proberen het forum aan te klagen.

Stuur je mij de naam in een PB?

1 like

Het is geen AD en zit niet in Nederland haha