NA en korte rant: Omega Aqua Terra Every shade of you

Dan houdt niets je nog tegen!

Mooi horloge, slechte ervaring…
Boutique is vaak ook van een AD, toch ?
Veel plezier met je AT !

Heel mooi! Enjoy.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze AT, jammer dat die boetiek zo met de klanten omgaat. Maar zoals jezelf al zei, moeilijk te vinden deze AT dus begrijp dat je hem niet retour hebt gezonden. Maar dat ze zeggen, we hebben er eentje nieuw binnen en dan je het exhibition model te verkopen die je zelfs eerder al een keertje gepast had kan dus echt niet. En of je nu een heel eind gereden hebt of je bent de buurman, je helpt je klanten gewoon netjes! Maar goed je had geen andere keus, zelf als ik een algemeen bekend model koop bij mijn AD wil ik hem wel in de stickers zien en niet eentje waar het DNA van veel mensen op zit, ook al ziet die er smetteloos uit. Maar echt die rode plaat ziet er prachtig uit, ook het kader om de datum is mooi. Verder wens ik je veel draagplezier met deze knaller :+1: :ok_hand:

1 like

Jammer van de slechte ervaring, wel een heel gaaf horloge :heart_eyes:
Dat maakt gelukkig een hoop goed

1 like

Mmmm, mooi :yum:

38 mm toch he? Mooie maat ook (edit: 38.5, het staat in je eerste zin :slight_smile:

Jammer van de mindere ervaring, maar dat slijt wel (en de krasjes zouden er toch snel genoeg gaan opzitten)

1 like

Ich hab’ noch ein Koffer in Berlin… Auf diese Weise lohnt sich die Reise.

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Staat je goed

Ossis zeker

2 likes

Prachtige dial!

Aankoopervaring kan mij gestolen worden, ik kom voor maar 1 ding. Maar als je meer dan 7k komt stukslaan en je krijgt een demo-model met krassen en ze kunnen niet eens netjes de schakels in een zakje doen…mij niet bellen!

4 likes

Prachtige kleur! Geniet ervan.

1 like

KaDeWe volgens mij, Wessies dus …

2 likes

Oeh… Jammer dat je bij zo een premium horloge geen premium ervaring beleeft wanneer je het koopt.
Desondanks een prachtig exemplaar :star_struck:! Hopelijk zal je er nog lang van genieten.

2 likes

Mee eens hoor!! Maar ik zou ook als een soort Gollum boven dat nieuwe horloge hangen om alles na te kijken. Als ik een kras op zou merken die ik niet heb veroorzaakt, blijft die pinpas mooi in m’n zak!!

5 likes

Mooi rood is niet lelijk.Tjonge jonge wat een mooi horloge heb je daar.
Gefeliciteerd ermee.

1 like

Bloedmooi horloge (pun intended).
Gaaf hoor :ok_hand:

1 like

Wat een prachtige sunburst :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gaaf!

1 like

Einfach fabelhaft deze Omega. Snel vergeten die ervaring ook al hoort het onderdeel van de verwerving te zijn.

Veel draagplezier met deze knaller!!

1 like

Inderdaad een hele bijzondere kleur. Jammer van deze ā€˜winkel ervaring’, weet niet zeker of ik het op dat moment geaccepteerd zou hebben. Maar is lastig oordelen als je al geruime tijd verliefd bent op een mooie klok. In ieder geval veel plezier met deze AT.

1 like