Na een tijdje actief te zijn op het forum is het nu toch tijd geworden om mijzelf even voor te stellen. Mijn naam is Hoax, mijn leeftijd gaat richting de 30 en ik woon in het altijd mooie Zeeland. In het dagelijks leven ITer van beroep, en buiten de werkuren actief als vrijwillig brandweerman. Sinds een aantal jaar erg geïnteresseerd in horloges. Sindsdien een aantal mooie exemplaren mogen toevoegen aan mijn collectie, flipperitus is bij mij nog niet gediagnosticeerd - maar wat niet is kan nog komen…
Vorig jaar na Baselworld verliefd geworden op de VHP - die is niet meer uit mijn hoofd gegaan tot de aankoop in december afgelopen jaar. Het wachten op de VHP duurde lang en in de tussentijd was mijn daily beater kapot gegaan (een CalvinKlein die het lange tijd goed heeft volgehouden) deze werd vervangen door een Tissot PR100 gmt, en vervoegde zich bij de Tissot Tradition Perpetual die ik gekocht had enkele jaren daarvoor om tijdens mijn huwelijk te dragen.
Dan nu de NA. Na een daily, een dress en een sporty al te hebben wilde ik een duiker toevoegen aan de collectie. Na lang zoeken vond ik een model wat een geheel eigen design heeft, heel erg innovatief en niet veel geziene kenmerken. Toch bekruipt er mij constant een gevoel dat ik het design ergens van ken…
. Vanwege mijn kleine polsomvang van 16,5 cm ( 17cm op een goede dag
) ben ik gegaan voor de Steinhart Ocean One 39 mm green. Ik moet zeggen de groene kleur is een erg mooie verademing, de afwerking is erg goed. Zit heerlijk om de pols en vind hem qua formaat ideaal. De blauwe lume is ook erg mooi.
Nu is het genoeg tekst, bedankt voor het lezen en nu over naar de foto’s!
Voor de volledigheid, hier zijn alle stickers (exclusief caseback) die erop zaten, mocht iemand dit zich afvragen.
En dan nog een foto van de rest van de familie: