NA: Farer Burbidge Moonphase

Yes sir, it’s in! :sunglasses:

Veel eerder dan verwacht kwam vandaag de NA binnen. Had ik niks op tegen natuurlijk! :innocent:

De Farer Burbidge, genoemd naar een Brits-Amerikaans astronoom, nr 90 van de 100.
We kennen Farer als een onafhankelijke Britse horlogemaker ontstaan in 2015.

Ik vind de kleurstelling helemaal geweldig, de lichtblauwe plaat en de handgeschilderde maanfase-indicatie icm de chique Cardinal Burgundy strap maken het tot een coherent geheel. Ook het graankorrel patroon op de zijkant en de kroon met bronzen inleg met het Farer-logo erop zien er fantastisch uit.

De maanfase staat zo redelijk ingesteld, maar om de puntjes op de i te zetten maar ff wachten tot 5 mei, dan is het volle maan die dan uiteraard precies in het midden hoort te staan.

Dit horloge komt maar liefst met 5 jaar garantie.

Specs!

38.5 mm zk diameter
10.5 mm dik
20 mm lugs
Saffier boven en onder

De motor is de Sellita SW 288-1 Ma elaboré handopwinder.

Ik zal met betere lichtomstandigheden later nog wat foto’s plaatsen, door het felle licht door de sluierbewolking hier en eenzijdige lichtinval komen de kleuren niet helemaal tot z’n recht.

Ik ben weer helemaal in mijn sas met deze schoonheid!

Grtz Gerbert

147 likes

Prachtige wijzerplaat in een schitterende kast. Daar word je blij van. Veel plezier ermee.

2 likes

Ze maken leuke dingen, mooie kleuren en prima uurwerken :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met deze “geen 13 in een dozijn” aanwinst! Mooi hoor!

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Farer :heart:

Top beestje. Dressy maar toch speels. Als een 2001 era Natalie Portman in een duur kort mantelpakje. :ok_hand:t2:

8 likes

Supervet. Zijkant van de kast is ook erg gaaf. :+1:

3 likes

Super geslaagd! Farer maakt uitzonderlijk leuke modellen. Ik heb ze ook op de wensenlijst staan. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :+1:

3 likes

Geweldig, prachtig horloge! :heart_eyes:

2 likes

Heel mooie Farer. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Wow, erg mooi horloge :ok_hand:

1 like

Wow wow wow, wat een machtig mooi horloge!!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Ja, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Wat een kunststuk! Gefeliciteerd.

1 like

Tof!

1 like

Gefeliciteerd! Wat een mooi horloge. Zeer mooie interpretatie van de pillow case kast. Zijkanten zijn ook :ok_hand:

Ik wacht met ongeduld op mijn Farer Roche - heb inmiddels alle filmpjes gezien online :sweat_smile:

2 likes

Prachtige NA.:ok_hand:
Heel veel draagplezier en hier vaak laten zien hé.:wink:

1 like

Wow! Bijzonder horloge in de positieve zin! Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge van een tof merk.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige en unieke Moonphase als NA Gerbert

:heart_eyes:

5 likes