Gefeliciteerd. Heel leuk die monopusher. En alweer een toffe Farer. Veel draagplezier
Gefeliciteerd met deze kleurrijke NA.
Draag hem met volle teugen!!!
Leuke review/NA en erg mooie aanwinst hoor! Veel plezier ermee.
Fijne NA. Met plezier gelezen! Blijf zo doorgaan. Hij kwam mij oog ook voorbij en ik was meteen verkocht. Precies wat jij opsomde had ik ook het gevoel bij. Dank voor de input en ik ga er ook voor! Leuk kerst kado:+1:t3:
Geniet ervan
Gaaf! Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks. Bij mij krijgt ie echt heel veel polstijd. Dit horloge blijft me positief verrassen. Zowel kwalitatief als in looks een topper. Het is dat de Speedy die fantastische bracelet heeft, maar op leer draag ik vaak liever deze dan de Speedy.
Heb ik deez nu gemist ?. Ik wist dat je ‘m ging aanschaffen, maar toch . Wel een erg mooi en fraai exemplaar- vooral die harlequin afwerking van de kast is geweldig mooi.
Ja, die is echt super strak. Het contrast met de Farer Halley is groot als het gaat om kast afwerking. De Harlequin afwerking, hoe strak en diep de caseback is gegraveerd, hoe meer geprononceerd de lijnen zijn. Daar heeft Farer echt een grote stap gezet.