NA: FC Moneta into the blue

Ik snap de redenering. Fraaie Credor trouwens. Heb recent ongewis met @Fate_Amenable_To_Change daarin meegedaan. Hij pakte het wel veel serieuzer aan.

1 like

Het is geen lelijk leer, maar vond het zwart wat hard

1 like

Ze hebben beide hun eigen plekje. Maar naast deze twee vond ik nog een zilverwitte nu niet voor de hand liggend.

Serieuzer in de vergelijking of battle? Dat is nu even passé begreep ik, maar hier ook niet nodig.

1 like

I see, I see; op de foto is het toch weer minder fraai :smile:

Prachtig horloge, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, leer :ok_hand:

1 like

Prachtige Moneta, ik heb ook op leer gestemd

1 like

Mooie NA :+1:t2:

1 like

Mooie NA, best op leer!
Geniet ervan!

1 like

Dank jullie wel. Leer krijgt de overhand denk ik. :+1:t2:

2 likes

Ik kom zelf om in de zilver/wit/ivoor/champagne spullen, dus ik kan veel van dat soort battles doen, simpelweg omdat lichte dials fijn werken bij mij. Maar die blauwe Moneta is zeker heel erg cool!

Gefeliciteerd en veel plezier er mee. Zit ook al een tijdje te loeren.

2 likes

De zoektocht van Fate was stukken serieuzer

1 like

Helemaal mee eens Chris! :blush:

Ik heb jou de Moneta al eens zien aanraden aan anderen. In het echt is het ook daadwerkelijk een heerlijk horloge. Dus bij deze raad ik 'm ook jouzelf aan. Hij zou prima in jouw collectie passen. :ok_hand:t2:

1 like

Ah, de zoektocht ja.

Bij mij werkt het vaak anders: ik kom per toeval of bij het willekeurig bekijken van advertenties in aanraking met exemplaren die ik bijvoorbeeld hier al eens eerder heb gezien en die kennelijk daardoor op het virtuele wensenlijstje zijn gekomen. Ik zoek vrijwel nooit bewust naar een specifiek horloge. :man_shrugging:t3: Het horloge zoekt mij, zeg maar.

1 like

Super mooi!

1 like

Dat beschrijft ook redelijk goed hoe ik met mijn Credor geëindigd ben. Ik heb wel een flinke lijst met ‘watchers’, maar maak meestal weinig werk van de zoektocht. Hangt ook wel af van het soort horloge en aankoop natuurlijk

1 like

Ik dacht dat ik de enige was die zo fladderend door de hobby bewoog. :smile:

Heb mezelf wel beloofd toch echt wat uit de collectie te snoeien zodat er wel ruimte blijft voor toevoegingen. Nooit gedacht dat ik een flipperaar zou worden. :no_mouth:

1 like

Thanks! :pray:t2:

Ik vind dat snoeien nog geen flipperaar maakt. Flipperen associeer ik echt met kopen om even te proberen. Verzamelen en op een punt komen dat er voldoende geleerd is en prioriteiten of voorkeuren verschoven vind ik toch wat anders. Ik ben begonnen met snoeien, maar de aanwas is nog altijd groter. Komt ook omdat effectief verkopen best wat tijd vergt… Tot nu toe wil ik ook niet zo heel veel kwijt. Veruit de meeste aankopen waren goed overwogen en terecht. Fladderend horloges vinden hoeft namelijk niet te betekenen dat de beslissing tot aankoop niet weloverwogen is. Niet alles dat fladderend binnenkomt hoeft er ook weer uit te fladderen.

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee!

1 like