NA: FC Moneta into the blue

Mooie aanwinst.

1 like

O nee; zover is het idd nog niet. Alhoewel me dat met een paar horloges wel is overkomen. Die gingen dezelfde week nog in de verkoop. Maar goed, die waren online aangeschaft en vielen me bij aankomst toch tegen.

Fladderen bedoelde ik niet als ‘niet weloverwogen’. Ik vind het heel gaaf om hier te lezen dat iemand nou precies dàt ene exemplaar heeft kunnen bemachtigen dat… vul zelf maar in. Alleen werkt het bij mij anders. :man_shrugging:t3:
Ik hoop dat niet alles er ook weer uitfladdert: ben behoorlijk blij met wat ik nu heb.

2 likes

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier!

1 like

Dank jullie wel :blush:

2 likes

Gefeliciteerd! Heerlijk horloge. Had 'm toevallig afgelopen weekend weer eens om de pols (op een gele leren band). Ik heb 'm nu een tijdje, en je vroeg naar of ik nog blij was. Ja en nee. Ja: veel horloge voor je knaken. Echt heel erg tof. Nee: voelt wel een beetje goedkoop. Maar goed, da’s misschien niet helemaal eerlijk om te vergelijken. Een NOMOS van rond de €1.000 voelt beter aan.

Krijg wel de meeste opmerkingen over de Moneta om eerlijk te zijn, ook afgelopen weekend nog bij Geit & Limoen. Dus: absoluut een keeper voor nu.

Veel draagplezier ermee!

2 likes

Van harte met deze prachtige aanwinst! Vind deze FC erg fraai en bijzonder. Veel draagplezier :star_struck:

1 like

Waar zit 'm dat in? Ik zit er ook al een poosje af en aan naar te kijken. Het valt niet uit te sluiten dat 'ie hier nog eens op de mat ploft.

@Gatsc gefeliciteerd met je aanwinst! Mooi ding. Ik zeg bruin suède bandje, maar dat is eigenlijk in 95% van de gevallen mijn antwoord, dus misschien luister je beter niet naar mij.

1 like

Zit 'm dat in het gewicht? Quartz versus automaat is wel een verschil. Ik ervaar het zelf niet als goedkoop afgewerkt.
Had je 'm nieuw bij :goat:& :lemon: ?

1 like

Erg knap veel plezier ermee :+1:

1 like

Thanks! :pray:t2:

Ik neig zelf naar gewoon leer, maar een mooie cognac overweeg ik wel. :+1:t2: Wil niet een te aanwezige band.

1 like

Volgens mij is dit dan een mooie optie:

Of deze:

2 likes

Algeheel gevoel. Je mag 'm prima even lenen hoor! Kun je het zelf ervaren. Het is een perfecte grab&go.

Ik denk het wel! Al was de NOMOS een handwinder. Hij had van mij ietsjes zwaarder mogen zijn.

2 likes

Tof! Graag. Ik stuur je een PM.

2 likes

Zeker! Die hou ik in gedachten👍🏻

Dan zou een Credor quartz jou wel eens tegen kunnen vallen. :smile:

Ik beleef het anders, maar zit nog in mijn wittebroodsweken natuurlijk. :person_in_tuxedo:t2::bride_with_veil:t2:

2 likes

Ik zit eraan te denken om deze band te kopen voor de mijne, wat denken jullie?

3 likes

Suede maakt 'm wat minder formeel. Weet niet of grijs het mooiste staat. Ik laat me verrassen. :grinning:

Dat je die beter voor 19 piek minder van strps.watch kunt halen. :wink:

2 likes

Interessant die kende ik nog niet, goede kwaliteit?

Sterker nog, het zijn exact dezelfde. Fluco levert ze aan STRPS. De kwaliteit is uitstekend. :ok_hand:t2:

1 like

Haha bijzonder, ziet er goed uit👌

1 like