NA: Fratello x Oris 65

Mooi! :heart_eyes:

1 like

Beide horloges zijn prachtig. Heerlijk setje zo :+1::+1::+1:

1 like

Enkel kopen waar je 99,5% zeker van bent dat je ze niet weer verkoopt.

Dat weet ik. :upside_down_face:

2 likes

Wow wat een tof verhaal en dito horloge. Mooi zo samen met de Pointer Date :star_struck:

1 like

Geweldig horloge en wat een setje!! Geniet ervan, ben wel jaloers stiekem 🫣

1 like

Tof horloge! Deze LE spreekt mij ook erg aan, omdat mijn horloge journey ook ooit met Oris is begonnen. Veel plezier ervan!

1 like

Prachtige reissue :heart_eyes:

1 like

Mooi man! Prachtige aanwinst.

1 like

Klopt! En ze zijn erg aardig ook. Ik had een vraag waar ze niet direct antwoord op konden geven, maar ik kreeg de directe mail van de head of sales, waar ik mijn vraag ook aan stelde (de man links op de foto). Hij ging het navragen en drie dagen later had ik antwoord van head of design. Lekkere korte lijntjes op deze manier.

2 likes

Super cool verhaal, en wat een tof detail dat je nu twee keer de 009/300 hebt. Mooi duo! Veel draag plezier er van gewenst.

1 like

Mooie NA! Gefeliciteerd!

1 like

Toffe aanwinst, geniet er van :+1:

1 like

Heel gaaf Jasper! 2 hele mooie Oris modellen in bijzondere uitvoeringen, dat doen niet veel mensen je na denk ik!

Heel veel plezier ermee :pray:t3:

Dank iedereen voor jullie mooie woorden! Altijd leuk om de vreugde hier te delen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik lees wel vaker zo’n verhalen. Heerlijk om zo’n merk te kunnen steunen :blush:

Dankje, dat komt zeker goed!

Ik zie het hem wel doen eigenlijk! Maar dat komt misschien omdat de meeste NL’ers die ik tegenkom in België verkopers zijn, dus dat ligt vooral aan mij vrees ik :see_no_evil::sweat_smile:

2 likes

Heel gaaf setje zo Jasper. Ik zou de nieuwe Fratelloris ook graag bezitten :star_struck:

Als ik de foto van de funky 65 zie, is dat ook een die er heel goed bij zou passen!

1 like

Heel mooi setje zo! Van harte

1 like

Leuk geschreven verhaal. Die Big crown pointer date staat al geruime tijd op mijn lijstje, nu met de 65 een mooie set. Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Leuke variant op de Oris65 en erg fijn dat je nu een mooie set hebt! Goed verhaal erachter ook, misschien toch eens wat serieuzer overwegen, dat doelgericht verzamelen… Nu nog een doel anders dan: ‘ooh, shiny!’ :wink:

1 like

Wat een schitterend duo!! Veel draagplezier!

1 like

Heel mooi duo, gefeliciteerd met de aankoop!

1 like