Mooie keuze Jasper!
Wat een mooi verhaal, de trots en het geluk is in alle foto’s te zien en in jouw topic te lezen.
Iets met zelfbeheersing
Leuk Jasper!!
Heb inmiddels ook een Oris Royal Flying Doctor LE in mijn bezit, wordt ook erg geapprecieerd door mijn vrouw!!
Gefeliciteerd. Mooi horloge. Veel plezier ermee. Leuk om je verhaal te lezen.
Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ik vind dit echt een hele mooie versie van de 65. Heel gaaf wat de mannen (en vrouwen!) van RJ en Fratello hebben gedaan qua aanpassingen.
Het is dit ik genoeg diver achtige watches heb….
Mooie set, smaakvol en toch eigenzinnig! Ik ben altijd wel benieuwd hoe groot de vrijheid van Fratello (of andere platforms) is in dit soort samenwerkingen; hebben ze carte blanche of zijn er restricties?
Hoe dan ook een geslaagde heruitgave, veel plezier ervan!
Misschien kan @rjbroer een tipje van de sluier oplichten hierover. Ik ben ook wel benieuwd hoe zo’n proces verloopt.
@illewoare: prachtige set heb je zo en ook meteen een heel mooi verhaal er achter! Ik vind die bronzen pointerdate echt heel fraai. Brons wordt veel gebruikt tegenwoordig, niet altijd even moooi vind ik. Bij dit type horloge is het in combinatie met de kleur wijzerplaat en keuze vd band echt heel mooi gedaan
Diver 65 blijft als model ook trekken. Ooit komt er een….
Heel gaaf Jasper, mooie aanwinst weer!
Ik zie op het eerste gezicht weinig verschil tussen de Star en de Sixty-Five (waar ik ook een liefhebber van ben, dus dit moet je niet als kritiek zien). Waarin wijkt deze af van de Sixty-Five?
Deze Oris 65 is zo gaaf door de dunnere bezel.
Geen ideeën in mijn hoofd steken hé! Die OG blijft ook echt een leuk stuk. Gelukkig gelijkt hij wat teveel op de Fratello 65, die zouden elkaar in de weg zitten hier
Zeker een aanrader in brons. Of de bico blauwe is ook een leuke!
De verleiding lonkt constant, dus ik ben zeker niet heilig. Maar dan zit je weer met impulsaankopen enzo, je kent het wel. Het is rustiger in mijn hoofd momenteel
Herkenbaar
Ook een bijzonder model, met die grote cijfers. Zwarte horloges vind mijn vrouw ook mooier, dat brons en rood gaat haar niet goed af
Iets anders eruit en deze erin hé
Klopt, het is hier echt goed gedaan. Alle details komen heel mooi samen. Succes met de zoektocht naar de perfecte Oris
Niets en alles. Het font is anders van de tekst en de tekst zelf wijkt af. Geprinte indices ipv opgelegd. De uurwijzer heeft geen extra streepje (dat was een moeilijke om erdoor te krijgen omdat Oris hier dus andere wijzers voor moest laten maken). De bezel is met stipjes en andere cijfers. Caseback uiteraard. Dat is’t zowat
Ze hebben zeker geen carte blanche, Oris moet akkoord gaan met het thema. En elk detail die afwijkt is een aparte productie, dus dit zal ook wat onderhandelen zijn. Veel meer weet ik er ook niet van
Wat een fantastische NA,
Grote cijfers zijn prima wanneer je wat ouder wordt…
Mooie set, veel plezier ermee,
Mooie aanwinst. Van harte!
Gefeliciteerd, prachtig horloge zeg
Ik ben normaal gesproken niet zo van al die samenwerkingen. Maar deze is echt mooi.
Geniet er van