NA Frederique Constant Highlife

Dankjewel!

1 like

Leuke aankoop!
Feli!
Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge, keurige maat voor een integrated bracelet. Goeie vangst!

Veel draagplezier gewenst!

1 like

Veel draagplezier met je LE.

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Altijd gevaarlijk, aanbiedingen!!

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel plezier er van.

1 like

Dat is nog eens een leuke, impulsieve aankoop. Mooi horloge.

1 like

Mooi hoor! Veel plezier ermee. Altijd fijn als een partner een horloge in de etalage ook mooi vindt! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo dat is een mooi ding :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Nu even bij Jeroen de mannen versie halen:

1 like

wauw! Fantastisch!

Die had ik ook niet laten liggen voor die prijs denk ik.

Gefeliciteerd

1 like

Dankjewel allemaal!

2 likes

:point_down:

Ik heb 'm gewoon spontaan gepast en beoordeeld, wetende dat het een 34mm is en iedereen vind 'm goed staan, vooral mijn vrouw en ik zelf. Dat er ook een 41mm versie is maakt me niet uit. Ik heb geoordeeld op hoe het eruit zag en voelde op de pols, niet naar de specs en categorie vrouwen/mannen. Ik wist niet eens dat er een 41mm versie bestaat.
Ik heb nog 2 vintage 34mm dressers en die staan ook prima op mijn polsen.

2 likes

Sterker nog, zij zag 'm als eerste! En ze riep: “Oh die is mooi!”. Ze vind mijn hobby best leuk, zij heeft dat weer met schoenen…

33 / 34mm was vroegha gewoon een standaard herenmaat. Helemaal OK.

1 like

Mooie aanschaf en leuk dat het zo spontaan kan! Geniet ervan, hij staat je fantastisch :ok_hand:

1 like

Mooi ding man.
Heel veel plezier ervan.
Allerlei meningen over 34 mm weer.
Voor mij bij dit soort horloges, helemaal de bom.

1 like

Geïntegreerd draagt vaak toch forser dankzij de bandaanzet, dus inderdaad meer dan prima. 41 was waarschijnlijk nogal aanwezig geweest.

1 like

Erg mooie FC. Staat je erg goed. Veel plezier ermee.

1 like

Het begint me ook op te vallen hoe licht en comfortabel al mijn 34-36 mm horloges dragen…
Mijn eerste met geïntegreerde band en hij draagt erg fijn, ook door de taperende bracelet.

Mijn vrouw is nog spontaner dan ik qua mooie horloges voor mij. Ik twijfel altijd te lang… Dan zegt ze: “koop dat horloge nou gewoon, is zo mooi!”.

2 likes